millainen koulutus tulee olla lasten-/koulukodissa töskentelevällä?eli mihin pitää kouluttautua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2008 - 13:14

Vuorelan koulukodin virkoihin vaadittava koulutus on määritelty tehtäväkohtaisesti. Virkoihin voidaan nimittää muodollisesti päteviä henkilöitä. Esimerkiksi ohjaajaksi valittavalta hakijalta vaaditaan sosiaali- ja terveysalan opisto- tai ammattikorkeakoulututkinto, kuten esim. sosionomi, yhteisöpedagogi, nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja, psykiatrinen sairaanhoitaja, sosiaalikasvattaja tai muu tehtävään soveltuva koulutus.

Avoimista viroista ilmoitetaan valtiolle.fi ja mol.fi – sivuilla. Ennen vakinaiseen tai yli 6 kk virkaan nimittämistä on valitun henkilön esitettävä asianmukainen rikosrekisteriote.

Lähteet:
www.vuorelankoulukoti.fi/toi...krytointi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.11.2008 - 13:13

Ainakin sanoisin että omaa hyvä tuomitsematon sydän sillä perhettä pitää rakentaa ei hajottaa.Heitä alalla kaivataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 13:46

Vaadittava koulutus määärytyy tehtäväkohtaisesti ilman muuta. Pelkkä sydän ei riitä!
Lasten parissa työskentelevältä vaaditaan aina ja kaikkialla rikosrekisteriote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 08:59

kutsumus ja aito halua auttaa ja sitten koulut kuten edellä kerottu