Miten uskotte tämänhetkisen taantuman vaikuttavan elämäänne ja talouteenne kuin myös elintasoonne?Oletteko varautuneet tulevaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2008 - 14:14

Enpä usko että vaikuttaa. Säästäähän pitää aina eli olla varoja ns. pahanpäivän varalle.
Täytyy katsella tilannetta ja ostaa joitain osakkeita lisää, eihän taantuma loputtomiin kestä. Työpaikan suhteen ei ongelmia, työ jatkuu jokatapauksessa.

Kysyjän kommentti

Taas vaikea valita kun vastaukset ivat niin samantyylisiä, mutta tuo säästäminen on hyvä asia kuten varmaan muutkin teistä, itseni mukaanlukien.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2008 - 01:06

Henkilökohtaisesti ei vaikuta. Ostan luultavasti lisää osakkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 02:33

Henkilökohtaisesti tuskin kovinkaan oleellisesti, tasainen (vähäinen) tulotaso ja sen ostoarvo säilynevät suunnilleen nykytasolla, eikä ole merkittävästi sellaisia omistuksia jotka menettäisivät arvoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 06:54

Taantuma ei vaikuta elämääni aikä talouteemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 18:37

Eipä vaikuta ainakaan omaan lompakkooni, olen vielä siinä iässä että isukki maksaa eikä kuukausirahan maksuun ainakaan vielä tähän mennessä ole ilmaantunut merkittäviä häiriöitä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 21:34

En usko,että vaikutta millään tavoin.Kulutan ja matkustan ja teen kaikkea muutakin samallatavalla kuin ennen "taantumaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 01:50

suhteellinen elintasoni paranee kun naapuruston ökyilijät joutuvat vähän kiristämään vyötään (sijoitukset ahterillaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:33

Tuskin mitenkään muuten kuin siten, että minulla on parempilaatuiseen ruokaan varaa, jos hinnat laskevat. Parempilaatuisella tarkoitan kasviksia ja hedelmiä.