Mitenkäs on.Joko vaihdatte autoon talvirenkaat alle?Tai nastarenkaat pyörään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2016 - 22:06

Talvirenkaat vaihdetaan henkilöautoon lähipäivien aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2016 - 08:29

Tänään vaihtuu autoon talvirenkaat alle, loppuviikosta on lähtö pohjoiseen edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2016 - 10:47

Nastat on duunin autoon vaihdettu jo viime viikolla ja omaan autoon vaihdetaan pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2016 - 14:33

Pojan autoon vaihdettiin eilen nasatarenkaat alle sillä hän on lähdössä aivan tuotapikaa Niinisaloon armeijapuuhiaan harrastamaan eikä tule sieltä takaisin kuin vasta ensi viikonloppuna. Sinä aikana kelit saattavat ehtiä vaihtua talvisiksi. Niillä keleillähän ei kesäkumeilla ajelu ole enää järkevää. Ukon autoon renkaat vaihtuu talvisiksi joko viikon päästä sunnuntaina, tai ensi kuun ekana lauantaina keleistä riippuen. Oman kulkupelini, kaurapuurolla kulkevan pyöräni, vaihdan nastarenkaiseen heti kun sellaista tarvitsen turvallisen eteenpäinmenon takaamiseksi.