Mikä on mielestäsi paras hedelmä?

Saa luetella enempikin jos tahtoopi :D

Mie tykkään viinirypäleistä, omenasta, banaanista, ananaksesta, persikasta, kiivistä, appelsiinistä, ja onhan nuit vaik mitä. Eli tosiaan miullakin on enempi kuin 1 paras hedelmä..

Lisätty: 26.11.2008 - 21:40

Timppa,, eikös vatelma ole marja? ;D

Kivaa kun sie kirjoitat 'Uuno kielellä' ,, nyti on jo parempi vastaus.

Avainsanat: hedelmä paras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2008 - 21:33

vatelma on etelän totellinen hetelmä. Oli muistaakseni erään poliitikon lause.

Lisätty: 26.11.2008 - 21:45

Totella. Vaihdan sitten kivettömiin viinirypäleisiin joita napsin parhaillaan.

Kysyjän kommentti

Ai kauhia kun kaikilla oli hyvii vastauksia, mutta tuo sinun vastaus sai naurahtamaan ääneen jostain syystä, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2008 - 21:26

tykkään banaanista, persimosta, viinirypäkeistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 21:55

kyllä tuore omppu on parasta (kelta kuorinen golden), hyv änä kakkosena tulee viinirypäleet ja mandariini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 22:28

kivettömät punaset viinirypäleet.
satsumat myös hyviä ne makeat semmoset..aika useesti vahingos ostan niitä kirpeitä.. ananas...
kiiwi ois ihanaa jos ei ois allerginen (joskus "salaa" on pakko aina muutama kiiwi syödä ja kärsiä allergia reaktiosta)
ja lisätäänpä vielä bansku..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 00:00

sopivan kypsänä hedelmä kuin hedelmä, kilomääräisesti tulee varmaankin eniten popsittua mandariinejä, joten sillä perusteella se suosikki kait sitten on mandariini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 01:07

Oman puutarhan kirsikat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 01:34

nektariini, persikka ja luumu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 06:55

Kaikki hedelmät, suosikkejani ovat mango ja persimoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 09:21

Klementiinit ja ananas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 12:58

Banaani ja kiivi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 14:17

Vaikeata sanoa mikä on paras. Vuodenaikojen mukaanhan suosikit menevät. Viikunoista pidän ja niitä on nyt saatavana (ovat vähän kalliinpuoleisia), omenat ovat hyviä ja persimonit myös. Usein teen hedelmäsalaattia ja siihen useampaa laatua. Appelsiineista en oikein pidä enkä kirpeistä mandariineista eli on helpompi sanoa mistä ei pidä.

Lisätty: 28.11.2008 - 11:06

Onkohan hunaja hedelmä, nauris on rajatapaus? Entä sitten kaneli, ei ole hedelmä mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 18:26

Omena-, päärynä-, luumu-, kirsikka- yms. allergioideni takia tämä kotimainen hedelmävalikoima on omalta osaltani vähän rajoittunut. Onneksi pelastus löytyy eksoottisista hedelmistä vaikka niitä ilmeisesti kaiken maailman myrkkyjen ja ilmastonmuutoksen ja halpatyövoiman takia pitäisikin välttää. Silti olen täysin koukussa mm. passion-hedelmään ja mangoon, namm! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 21:30

Mie ku tykkää ananaksest (tuore, ja uunis/grillattuna myös kanan kans), avokado, erilaisist melooneista, nektariinista, kuin myös klementiinit, greipit (makeat/veri), persikat ja pantskut...njammm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 21:36

Honey pomelo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 01:53

se olis hunaja nauris, mutta kun se ei ole hedelmä, niin sitten seuraavaksi kaneli omena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:55

Paras on ehdottomasti omena! Varsinkin hyvä, makea ja rapsakka omena, jota on ilo rouskutella. Toinen vaihtoehto olisi tummat viinirypäleet, jotka syödään siemenineen. Niissä siemenissä nimittäin on ainetta, joka on terveydelle tärkeää.