Aikuinen poikani on laittanut perintönsä menemään eikä pysty maksamaan verojaan. Olen koittanut auttaa.

Oletan että äitinsäkin.En kerro tarkemmin tietosuojan takia. Mitä tehdä.Suht suuresta summasta kyse.

Lisätty: 26.11.2008 - 21:00

Rahankäyttö eikä käytös muutenkaan hallinnassa :(

Lisätty: 26.11.2008 - 21:05

Anonyyminä en pyri esiintymään kuin pakosta kun sitä arvostelin mutta kun oli puhe niin tavallaan ollaan anonyymejä nimerkin takana.

Lisätty: 27.11.2008 - 22:37

Hyviä,asiallisia ja kannustavia vastauksia.KIITOS! Kun kysytään parasta vastausta niin vaikea valita.Mielestäni kaikki.

Avainsanat: isän hätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2008 - 07:02

Kerroithan jo etukäteen veronmaksusta, jos kysymys on perintöverosta, tilannehan on ikävä. Tosi on niinkuin valperi sanoikin ettei vanhemmat voi ikuisesti olla pönkkäämässä jälkikasvuaan. Kyllä verot peritään aikanaan, en tosin tiedä miten se vaikuttaa luottotietoihin, siiläkin voi olla kauaskantoiset vaikutukset myöhenpää elämistä ajatellen mm mahdollista tulevaa lainanhakua ym.

Kysyjän kommentti

Kuten jo tuohon kymykseeni lisäsinkin että todella hyviä vastauksia kaikki.Tosin tuo luottotietoasia on varsin varteenotettava.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2008 - 01:11

Voimia.
vanhenpien huoli kasvaa lasten varttuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 02:39

Tosi ikävä tilanne, mutta onhan kyllä niinkin ettei 'pappa betalar' homma voi jatkua ikuisesti. Verottaja kyllä pitää huolen saatavistaan joko ajallaan tai sitten ajan (ja korkojen) kanssa. Jos se vaikka opettaisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 21:41

Terve.Koita kestää,mutta eihän vaan ole kyseessä ole ns.lypsäminen,että poikasi käyttää teitä säälimättä hyväksi?Lopeta ihmeessä avustaminen rahallisesti ja ohjaa poikasi johonkin ammattiauttajan luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:03

Oletan, että poikasi on työssäkäyvä. Pankista voi kysellä lainaa, jos on muuten asiat kunnossa. Vanhempien velvollisuus ei lain mukaan ole auttaa. Jos itse tahdot auttaa, se on tietysti eri asia.