Käytkö kirpputoreilla? Tai myytkö itse kirppiksillä tavaraa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2016 - 13:19

Käyn kirpptoreilla ja myyn niissä aina silloin tällöin myös tavaroita. Minulle kirpputorit ovat sekä oivallisia paikkoja tehdä hyviä löytöjä muita "kauppoja" edullisemmin, että tienata kolikon jos toisenkin nurkissa tarpeettomana lojuvilla tavaroilla. Tästä syystä aijon jatkaa niissä käymistä ja tavaroitten myymistä niin kauan kuin pää ja jalat sen kestävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2016 - 13:47

Silloin tällöin ostan jotain kirpparilta. Lähinnä tuolloin, kun itsellä on myyntipöytä. Toisaalta em. hetkellä kirpparin tuotteet tuntuvat hintavilta. Silloin tällöin kirpparilta voi löytää hinta-laatusuhteeltaan ehtaa tavaraa, muttei aina.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2016 - 14:45

Harvemmin tulee enää käytyä. Silloin kun lapset olivat pieniä, pidin itse kirpparia ja kirpparilta teki hyviä löytöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2016 - 14:39

Käyn kirppareilla säännöllisesti ja välillä pidän myös itse pöytää, tälläkin hetkellä on kirppispöytä viikon ja kauppa on käynyt hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2017 - 11:14

Ehdottomasti! Kunhan vaan jaksaa kierrellä, niin kirppiksiltä voi tehdä todella hyviä löytöjä, ja omien tavaroiden myynnistä saa kivasti "ylimääräistä" rahaa. Vaatii viitseliäisyyttä, mutta kannattaa. Luin juuri aiheesta hyvän artikkelin täällä: moneybanker.com/fi/ (löytyi blogista).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2017 - 09:54

Hyvin mielelläni käyn! Sekä kotomaassa että ulkomailla. Usein tekee täysin uudenveroisia löytöjä kolmanneksella hinnasta, ja usein löytyy myös tavaraa jota on helppo käyttää vaateprojekteissa ja muutenkin muokata mieleisikseen.