Pitääkös napsuun olla kirjautuneena sisään koko ajan ,että s-postiin tulisi jotain.?? vai mikähän minun vahdissa mättää kun ei tuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2016 - 14:29

On hassu kysymys, mutta vastaan silti. Olen itse ollut napsulaisena jo melko pitkään eikä tietooni ole tullut, että olisin em. vuosien aikana saanut sähköpostia keneltään. Olen ahkerasti aika ajoittain esittänyt kysymyksiä ja myös antanut vastauksia jnkn verran. Em. kysymykset ja vastaukset löytyvät täältä. Nimimerkkejä käyttäessämme voimme lähettää kaikille napsun käyttäjille joko julkisia tai yksityisiä viestejä. Yksityiset viestit näkyvät vain viestin lähettäjän ja viestin saajan valillä, mutta julkiset viestit näkyvät sisäänkirjauduttaessa omille sivuille eli omaan profiiliin, niin ko. sivuilla kaikille käyttäjille. Kun ryhdyin napsun käyttäjäksi, niin ajattelin, että yhtä hyvin olisin voinut käyttää omaa nimeäni kuin nimimerkkiä. Täällä on kuitenkin vallalla tuo nimimerkkien käyttö, joten otin em. syystä käyttööni myös nimimerkin. Käyttäjän luotettavuutta ja kiinnostavuutta lisää mielestäni profiilikuva, joten sitä sinultakin odotellen - hei. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2016 - 14:54

Tänne napsuun ei tarvitse olla kirjautuneena koko ajan jotta s-postiin tulisi "jotain". Saat s-postiisi Napsu "napsuviestejä" 1) kun joku meistä napsulaisista lähetää sinulle sinne normaalin sähköpostiviestin, 2)kun joku meistä napsulaista vastaa napsussa tekemääsi kysymykseen ja tästä tulee tieto s-postiisi, 3)kun sinun on aika valita kysymykseesi vastanneiden joukosta joku parhaan vastauksen antajaksi.