Ensi treffit alttarille alkaa taas. Aiotko katsoa ko. ohjelmasarjaa?

Avainsanat: ava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2016 - 07:23

Tottahan toki katson, aivan ihana sarja. Tuiki tuntemattonat tapaavat ensi kerran alttarilla, kaksi pareista on edelleen onnellisesti naimisissa ja heillä molemmilla on jo vauva.

Kysyjän kommentti

Minä olen myös ko. sarjan fani. Ja, nyt toisen jakson katsoneena, niin aion katsoa kolmannenkin jakson. Eilen esitetty jakso sai minut todella vakuuttuneeksi ihmisten aitoudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2016 - 22:22

En seurannut aijempiakaan tuon sarjan kausia joten miksi seuraisin tätä uuttakaan. Ei kiinnosta katsella kuinka aijemmin toisileen tuiki tuntemattomat naimisiimenijät yriitäät pärjätä keskenään arjen haasteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2016 - 11:12

En ole seurannut aikaisemminkaan, enkä aio näitäkään jaksoja seurata.