Mitä 'turhaa' löytyy tällä hetkellä jääkaapistasi?

Elikkä, mitä olet tänään/tällä viikolla ostanut jääkaappiisi, mitä ilman tulisit ihka oikeesti toimeen?

Itellä löytyy jos jonninmoista, eikä välttämättä ees tällä viikolla ostettua, kun tulee hamstrattua enemmän kuin on kulutusta, johtuneeko jostain lapsuudenajan ns. pula-ajasta, vaiko mistä?, Eli pienimuotonen (tai iso) luettelo, minkä katsot, jottei tätä tarviikkaa välttämättä...

Avainsanat: jääkaappi turha hamstraus tarve pula-aika ostokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2008 - 02:02

äsken oli melkein yli-ikäiseksi päässyt kaljapullo, virhe korjattu, ei ole enää

Kysyjän kommentti

Tosi hyvii vastauksii tuli paljon, kiitos teille siitä, ja oli kurkittu jääkaappinkii ja katteltu, mitä turhaa/yli-ikästä löytyy, mutta ihka PAKKO valita tämä parhaaks, ku ei voi olla TOTTA, et joltain löytyy YLI-ikästä kaljaa jääkaapist, mut onneks pelastin kysymykselläni, ja se turhake tuli sitten poistettua/juotua sieltä pois, hehhee... kiitos kaikille hyvistä vastauksistanne myös.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2008 - 20:22

Jaa´a, piti ihan käydä katsomassa, siellä oli kyllä yksi peltipurkki joka oli ostettu viime kesänä sika/nautaliha, ei ole kukaan tarvinnu. Yleensä sinne ei unohdu mitään ylimääräistä, vaimoni pitää siitä huolen. Joskus saattaa olla että on pelkkä valo. Mutta kyllä se kumma aina viikonlopuksi täyttyy.

Lähteet:
Oma katselmus tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 20:32

Soijakastiketta, kaks purkkia tomaattimurskaa ja karpalohilloa... soijakastike on ostettu ties milloin..on sitä joku joskus käyttänyt, mut minä en ainakaan. Tomaattimurskat odottaa kokkausta..odottaneet jo ainakin neljä kuukautta...karpalohilloa me emme käytä, sain sen lahjaksi. mutta en tällä viikolla/tänään ole ostanut näköjään mitään ylimääräistä.. kaikki tulee kyllä syötyä..jos en itse syö niin ukko pitää sitten huolen ettei mikään jää pilaantumaan... mutta ei siinä mielessä tule kyllä hamstrattua mitään turhaa, ku me käydään melkein joka tai joka toinen päivä ostamassa päivän/parin sapuskatarpeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 22:00

nyt taitaa olla turhaa luumu hillo..ollu jo jonkin aikaa. muuten kyllä kaikki ihan syötäväksi menevää ja käytössä olevaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 23:22

Tulee usein vierailtua "köyhien osastolla=viimeisessä käyttöpäivässä".Mitä ei käytetä laitetaan pakastimeen.Joskus joku maitotuote menee liian vanhaksi. Tällähetkellä en onneksi löytänyt mitään :)

Lähteet:
Oma jääkaappi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 01:12

Ei mitään. Keittiöremontti käynnissä. Tyhjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 02:46

Inventeerasin ja tulos oli tällä kertaa positiivinen, ei mitään yli-ikäiseksi mennyttä ja kaikki sellaista jonka aion syödä/juoda ajoissa. Aika usein sinne kyllä tuppaa unohtumaan joku puolisiksi syöty eines tms. joka sitten jo aloittelee omaa uutta elämäänsä kaikessa rauhassa noutajaansa odotelessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 07:04

Ei mitään turhaa, pyrin välttämään sellaisia ostoksia, jotka jäävät jääkaappiin kuljeksimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.11.2008 - 13:22

Vain tarpeellinen ei varaa ostaa turhaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 14:21

Kaikki mitä sieltä löytyy on tarpeellista, tavalla tai toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 21:38

Luontais lääkketä kuten tervavoide,pihkasalva,ym.ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 12:29

Salaattikastike on yks semmoinen aikas turha jota ei tule kun kesällä oikeestaan käytettyyn ja sitä tuolla jääkaapissa näyttää olevan kaksi vajaata pulloa/ purkkia.. Sitten siellä näkyi olevan Majoneesia, mitä tuli Katkarapusalaattiin, sitäkään ei ole muuhun tarvittu.. Lidlistä ostin semmoisen ketsupin joka ei ollutkaan oikeen hyvää, mutta kyllä mie yritän sitä kuluttaa esim. pitsapohjan täytteevä jne..

Voita, öljyä, ketsuppia, maitoa, margariinia on yleensä aina jääkaapissa.. Nee on semmoisia tuotteita jotka kestää, etteivät heti vanhetu/ homehu. Maito tiettyst vanhenee ja happanee, mutta se ei paria päivää kauemmin kestä kun on jo juotu poies..

Savusilakka säilykepurkki siellä on ollut jo muutaman vuoden, mitenhän mahtaa elää siellä, lähtee kohta kävelemään itse kaapista ulos, että pitänee ottaa sieltä poies juups,, heh. Mutta useimmiten karsimme turhat/ vanhat tuotteet pois että jääkaappi pysyisi siistinä ja mitään vanhaa siellä ei olisi..

Lähteet:
Meitin jääkaapin sisältö osapuilleen.. ;D