Marjakausi parhaimmillaan: miten sinun on tullut hyödynnetyä tämänvuotista satoa?

Avainsanat: marjasato

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2016 - 08:32

Mustikoita on itse kerätty,mutta vain 1 ämpäri,mansikoita suoraan mansikkatilalta 10kg.Metsään ei voi mennä sateen takia,nytkin sataa kaatamalla.Ystävältä saan omenia niin paljon,kun haluan,laitan ne soseeksi pakkaseen.Mustaa ja punasta viinimarjaa on ja viimesyksystä puolukkaa löytyy.Raparperiä löytyy myös.Sieniä nousee nyt runsaasti,mutta niitäkään ei satteen takia pääse keräämään.Toivossa eläen,että sade loppuu.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2016 - 11:35

Mustikoita on pakkasessa ja viinimarjoja vielä pitää pakastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2016 - 14:22

Vadelmia on riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2016 - 19:19

Takapihalta löytyy puna- ja mustaviinimarjapensaita, karviaisia ja vadelmia, mutta valitettavasti ko. marjat ovat yhä pensaissa.

Lähteet:
ei ole kokemusta tämänhetkisen sadon antimista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2016 - 07:37

Tänä vuonna kävin hakemassa torilta talven marjat. Tutut marja- ja sieni maastot oli myllätty metsäkoneella, enkä viitsinyt uusia apajia etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2016 - 23:46

viinimarjoja, karviaisia ja mansikkaa omalta pihalta, mustikkaa metsästä, puolukkaa vielä odotellaan, raakileita liikaa.