Mitä mieltä olet hallituksen aikeista vähentää postinjakelu kolmeen päivään viikossa?

Avainsanat: posti postinjakelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2016 - 20:42

Mieluummin postinjakelu päivittäin ja ruohonleikkuut muille tahoille. Palasin juuri Ruotsista ja siellä ainakin osassa kerrostaloista asukkaiden postilaatikot olivat ala-aulassa.

Kysyjän kommentti

Totta phut: mielummin postinjakelu joka päivä ja ruohonleikkuut muille tahoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2016 - 22:06

Kyllähän se aika vähälle vaikuttaa...Ottaen huomioon, että joissakin Euroopan maissa jaetaan yhä posti useaan kertaan päivässä...
Toisaalta ajatus, että kerrostalojen aulaan laitettaisi kaikkien talossa asujien postilaatikot ei kuulosta yhtään hullulta.Esim joissakin Espanjan kaupungeissa näin on toimittu jo pitkään.
Perinteistä postia tarvitaan yhä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2016 - 23:20

Kun ymmärtää, miten paljon posti on tehnyt vähennyksiä, niin kansalaisen täytyy mukautua moneen asiaa eli ko. jakelun vähentäminen ei aiheuta minulle huolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2016 - 23:53

ihan idiootteja ovat siellä hallituksessa, ei yritys voi olla yhtäaikaa kannattava ja kaikkia kansalaisia palveleva suomessa harvan asutuksen takia, jos posti pitää viedä kaikille, jonkun pitää se maksaa, eikä näin kikkailemalla (ruohon ja tukanleikkuun avaulla). kuka piru noita vieläkin kannattaa ?????