Seurasitko tv-sarjaa Wallander? Ja, mikäli seurasit, niin em. lähetän em. kysymykselle jatkokysymyksen.

Lisätty: 27.07.2016 - 10:22

Tiesitkö, että Wallanderin tytärtä näytellyt Johanna Sällström on kuollut v. 2007?

Lisätty: 28.07.2016 - 15:57

Näyttelijätär Salsströmin väitetään tehneet itsemurhan unilääkkeillä v. 2007 saman vrk: aikana, kun Sällström oli vapautunut psykiatrisesta hoidosta. Psykiatriseen sairastumiseen Sallströmin on lehdistön mukaan ajanut v. 2004 aiheuttaman tsunamin kauhut.

Avainsanat: marianne mörck mats bergman charlotta jonsson kirjailija henning mankell. mäyttelijät: krister henriksson johanna sallström leena endre ola rapace

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2016 - 14:40

Tulihan minun tuosta Wallander sarjasta seurattua kaikki jaksot sillä olen lukenut myös kaikki Henning Mankellin samannimiset kirjat ja pidin niistä. Sitä että Wallanherin tytär Johanna Sällström on kuollut jo 2007 en tiennyt. En nimitäin seuraa juorujuttuja julkkiksista. Niiden joukosta tuokin tieto olisi kai löytynyt.

Kysyjän kommentti

Wallander kuului suosikkeihini, koska pääosanäyttelijä on extrasymppis. Sarjan jaksotus ei ole ollut tv:sä kuitenkaan looginen, vaan myöhemmät jaksot on saatettu esittää ennen vanhempia tms. ja tämä ei ole ollut mukavaa. Sarjan seuraaminen jäi itseltä juuri em. syystä. Uutisen Wallanderin näyttelijätyttären poismenosta luin MTV:n tekstitv:n viihdeuutísista. Ko. vastaus miellytti, koska vastaajalle ko. sarja on myös tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2016 - 07:46

Satunnaisesti muutaman jakson olen katsonut.