Teemu ja Sirpa Selänne viettävät nyt 20 vuotishääpäiväänsä. Olisi mukava saada tietää mielipiteesi Teemusta ja Sirpasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2016 - 06:43

Onnea vaan hääpäivän johdosta. Teemu oli hyvä kiekkoilija, muutapa en heistä tiedä.

Kysyjän kommentti

En paljasta, että pidänkö mol. Selänteistä nykyisin. Aikaisemmin pidin toisesta heistä suuresti. Kuitenkin tykkään, että kakskyt vuotta naimisissa ja vieläpä onnellisessa liitossa, niin on saavutus. Tannelin vastaus on asiapitoinen ja kohtelias.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2016 - 14:09

Selänteet...Teemu.. Sirpa... jaa... että mitäkö heistä olen mieltä? En valitettavasti mitään sillä minulle he kuuluvat kategoriiaan turhat julkkikset joiden tekemisiä en seuraa laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2016 - 11:18

Teemu siellä Teemu täällä, liikaa juttuja moisesta, oli kai joku "urheilija", ei voisi vähemmän kiinnostaa

Lähteet:
Lööpit

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2016 - 23:59

eivät hetkauta minua juurikaan, teemu on ansioitunut kiekkoilija, vaimo on ansioituneen kiekkoilijan vaimo, ei mikään merkkihenkilö. mukava että on muutama vuosikymmen mennyt, jos en väärin arvaa tuollekin hommalle tulee loppu kun joutuvat olemaan yhdessä jatkossa paljon enemmän ;)