Tänä kesänä 8.7.-7.8.16 Asuntomessut ovat Seinäjoella. Osallistutko em. messuille?

Lisätty: 13.07.2016 - 13:58

Hienoja asumuksia ja kauniita sisustuksia. Nyt, jos koskaan, niin Asuntomessuille kannattaa lähteä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2016 - 06:28

En osallistu, ensi vuonna kenties, kun ovat meitä lähellä.

Kysyjän kommentti

Olen käynyt sekä Tuusulan että Vaasan Asuntomessuilla ja nyt kävin Seinäjoen Asuntomessuilla. Joitain taloja on jäänyt hyvin mieleen aiemmilta käynneiltä. Tuusulasta jäivät hyvin mieleen sekä Kannustalon että Honkarakenteen kodit ja Vaasasta jäi mieleen kotien kaunis sijainti meren rannalla ja talojen upeat näkymät merelle. Vaasassa Asuntomessualue oli hyvin tiukkaan rakennettu ja mielessä on jnkn kerran käynyt, että ovatko em. alueella naapurit liian lähellä toisiaan. Asuntomessujen talot hohtavat aina uutuutta ja kodit ovat kauniisti sisustettuja. Asuntomessuilla kuluu aikaa, mutta on hieno tunne, kun saa piipahtaa kodeissa, jonne ei todennäköisesti ikinä saa kutsua. Suosittelen Asuntomessuja kaikille myös heille, jotka eivät ole ko. messuista niin innostuneita. Asuntomessujen tunnelma on mukavan leppoisa ja kesällä ei pieni vesisade messuillakävijää haittaa. Ensi vuonna Asuntomessut ovat Mikkelissä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2016 - 20:15

En ole osallistumassa, kerran olen asuntomessuilla käynyt ja se oli vuonna 1974 :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2016 - 21:39

En osalllistu, turhaa puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2016 - 01:24

En, sillä asuntojen katseleminen valtavan väenpaljouden keskellä ei ole minun juttuni.