Viihdytkö lomalla kotona, vai onko sinun "pakko" päästä muualle lomailemaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2016 - 06:42

Viihdyn kotona, mutta kyllä irtiotto kotioloistakin on tarpeen ja reissu pois kotiympyröistä piristää kummasti. Eikä välttämättä tarvitse olla kovin pitkä matka.

Kysyjän kommentti

Samoilla \"linjoilla\" ollaan, pienikin reissu piristää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2016 - 19:35

Joka kesä reissattu, ja nyt otettiin äkkilähtö kun luultiin että vastoinkäymiset jotka tuli tänn vuoden puolella estää matkustamisen, muuten oltaisiin jo vuoden alussa matka tilattu....
Mut onneksi torstaina lähdetään Marmarikseen 2 viikoksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2016 - 20:37

Näin kesällä viihdyn hyvin kotona. Laivaristeily tosin saattaisi virkistää. Mutta, muutoin, niin matkustelen mieluiten ulkomaan lomalle joko Uuden Vuoden tai koululaisten hiihtoloman tienoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2016 - 11:24

Niin se vain on ettei minulle loma tunnu lomalta ellen pääse sen aikana ainakin muutamaksi päiväksi jonnekkin muualle. Minulle vasta irtautuminen arkiympäristöstä ja siihen liityvistä puuhista tekee loman lomaksi. Muutoin se tuntuisi pelkältä pitentyneeltä työvapaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2016 - 12:48

Itseni on ainakin pakko irtautua arkiympäristöstä vähintään viikoksi ja ladata akkuja jossain muualla. Olen ylisuorittaja niin kotona kuin töissäkin, enkä pysty rauhoittumaan kotona ollessani lomalla. Kotona tuntuu olevan aina tekemistä. Pyykkihuoltoa, siivousta, ruoanlaittoa, kaupassa käynti, pihan laittoa... Aina jotain. Siksi vähintään viikon matka pois näistä tutuista ympyröistä tekee hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2016 - 12:49

Tottahan toki loma maistuu vast lomalta, kun pääsee tutuista kotiympyröistä pois, mutta aina ei vaan oo mahdollisuutta lähtee maailmalle, vaikka kaipuu on kova.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2016 - 22:24

Jos miehen kanssa lomat yhtä aikaa...Aina jonnekkin reissuun.Ulkomaille etupäässä, mutta Suomessakin hyviä paikkoja paljon vielä käymättä!