Mitä aijot tehdä jotta tämän napsun toiminta vilkastuisi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2016 - 10:36

Olen kertonut kavereilleni, että tulisivat mukaan napsuttelemaan :)

Kysyjän kommentti

Kertomalla mahdollisimman usein kaverille ja muille tutuille napsusta tänne saadaan (ehkä ) lisää väkeä. Siksi tämä vataus paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2016 - 15:28

Vastaan ja kysyn ahkerasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2016 - 18:19

Kuivaa on kuin Saharassa...Voiko tämä sivusto edes yrittää kilpailla naamakirjan tai kumppaneiden kanssa? Eipä taida...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2016 - 08:47

Olen naamakirjassa ja siellä on ryhmä entisille napsulaisille.Olen keskustellut joidenkin ihmisten kanssa siellä napsusta.Jotkuin sanoi,että kyllästyivät joihinkin tyyppeihin täällä,kun silmille hyppivät,heitä ei ole enää näkynyt täällä napsussa.Ihmettelen,kun voi riidellä täälläkin foorumilla.Mie täällä joskus käyn,mutta aika ei riitä kaikkeen.Ennen vanhaan täällä oli ihania ihmisiä ja kyllä minä teidän parissanne viihdyn.Kiitos teille ihmiset nimimerkin takaa.Tää on oivallinen paikka niille ketkä ei halua kirjoittaa omalla nimellä.

Lähteet:
oma näkemys