Suositko kirppareita? Ja, jos suosit, niin miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2016 - 06:40

Kyllä suosin, aika-ajoin myyn pois omia ylimääräisiä tavaroita, tai vien lahjoituskirppikselle, kiertelen myös kirppiksiä ja ostan esim. kirjoja., joita saa huomattavan edullisesti kirppiksiltä.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus ja em. syyn takia vastaus on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2016 - 09:15

Aikoinaan kun lapset olivat pieniä, niin teimme hyviä kirppislöytöjä mm. leluja ja vaatteita. Nykyisin harvemmin kirppiksellä käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2016 - 19:47

Suosin, sillä minulle kirpparit ovat oivia paikkoja kierättää omia ja muiden tavaroita, tehdä kauppoja hyvinkin pienellä rahalla ja löytää kotiin paljon sellaistakin mitä en ehkä koskaan muualta löytäisi. Suosin kirppareita myös siksi, että nautin niissä myynissä olevien tavaroiden penkomisesta ja kirpparihalleille ominaisista tuoksuista.