Pidätkö lähes minkä kehonosan vain tatuoinneista naisilla?

Ulkomaan lomilla en ole huomannut turisteilla, jotka ovat naisia, niin juurikaan tatsoja, mutta tämänhetkinen tilanne Suomessa yllättää. Myös raskaanaolevat ja pienten lasten äidit ovat melko tatuoituja. Itse en tatsaa koskaan laita, mutta joillekin ihmisille pikkuriikkiset hieman piilossa olevat tatsat sopivat hyvin ja ko. nainen on tällöin usein noin parikymppinen ja palveluammatissa oleva. Jotenkin en itse pidä ylitautuoiduista pikkulasten äideistä. Isät puolestani tautuoittakoot itsensä, jos haluavat. :) vai :(?

Avainsanat: ihon tautoinnit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 06.05.2016 - 00:12

en pidä, jokin pieni ja sievä piilossa menettelee, muuten ei kiitos ;)

Kysyjän kommentti

Samanmielisiä kun ollaan, niin em. syystä amun vastaus miellytti kysyjää eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2016 - 16:47

En pidä.. Minusta yksikään tatuointi ei ole kehon kaunistus vaan kauhistus. Koska kuitenkin olen sitä mieltä, että jokainen saa toimia niiden suhteen kuten itse haluaa en mielipiteestäni huolimatta tuomitse edes niitä isojen ja näyttävien, tai oudoissa paikoissa olevien tatuointien ottaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2016 - 19:49

Itse pidän tatuoinnistani hyvin paljon.Se on itsesuunnittelema mukautettu merkki horoskoopistani.On sellaisessa paikassa, että sen saa kätevästi piiloon.Siis jos tarve on.Otimme mieheni kanssa tatskat samaan aikaan ja siihen oli syy.
Oletettavasti en ota lisää kuvia, koska liika on aina liikaa.Tämä juttu on jo nähty.Ja piirustuspaperikin on keksitty :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2016 - 06:21

Pienen tatskan huomaamattomassa paikassa voin vielä hyväksyä itselleni. Toiset saavat tehdä kehollaan mitä haluavat, mutta isot tatuoinnit, vaikka olisivat miten hyvin tehtyjä eivät ole mielestäni mitenkään kehon kaunistus, päinvastoin. Ja sama pätee molempiin sukupuoliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2016 - 08:26

Kyllä pidän, itselläni on pari tatskaa ja suunnittelen kolmannen ottamista :)