Onko sinun itsesi, tai jonkun tuttusi tullut ajettua ylinopeutta? Onko tämä rike johtanut rangaitukseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2016 - 19:44

Olen saanut pari kolme rikesakkoa. Em. sakot ovat enimmäkseen johtuneet siitä syystä, kun olen ajanut taajama-alueella ylinopeutta. Olen saanut peltipoliisilta ja oikealta poliisilta myös muistutuksen/huomautuksen, mutta en ole em. kerroilla saanut sakkoa. Pyrin siihen, että ajan nopeusrajoitusten mukaan ja siihen, että noudatan myös muita liikennesääntöjä, kuten liikennevaloja, stopmerkkejä jne. Jos ajan autoa, niin en käytä alkoholia enkä yl. muulloinkaan käytä alkoholia. Liikennepoliisit eivät ole humoristisia, joten ajan mielelläni liikennesääntöjen mukaan. Ei saisi sanoa, että vahingossa ajoin ylinopeutta, mutta näin on omalla kohdalla tapahtunut jnkn kerran.

Kysyjän kommentti

Kiitos rehellisestä vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2016 - 07:02

Aikoinaan tuli napsittua ylinopeussakkoja, enää en napsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2016 - 07:08

Kerran olen saanut ylinopeussakot, kirpaisi senverran, että olen yrittänyt ajella sääntöjen mukaan. Muutaman kerran on toki peltipoliisilta tullut huomautus, mutta rahaa ei tarvinnut liikutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2016 - 17:26

Tutut ovat ottaneet sakkoja ylinopeudesta. Itse säälin lompakkoani, ajetaan sen mukaan, kuinka on turvallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.05.2016 - 00:16

on tullut itse ajettua ylinopeutta, -80 luvulla niin että jäin kiinni, muulloin en ole jäänyt ;)