Onko sinulla suosikki tv-sarjaa tai tv-ohjelmaa, jota seuraat säännöllisesti? Jos katsot jotain tiettyä ohjelmaa, niin mitä katsot

Lisätty: 22.04.2016 - 13:45

Omat feivoritit: Syke & Temptation Island

Avainsanat: oma kokemus tiettyjen ohjelmien seuraamisesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2016 - 11:56

Tällä hetkellä seuraan ainoastaan maanantai sarjaa Mustat lesket.

Kysyjän kommentti

Valitsin Rintintinin vastauksen parhaaksi, koska rintintin oli nopea vastaaja ja on myös kiva saada tietää, että mitä muut napsuttelijat katsovat telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2016 - 16:56

Kolmosen sarja Isänmaan puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.04.2016 - 01:24

en katso televisiota enää juuri ollenkaan, ohjelmat tulevat väärään aikaan ja mainoksia en halua katsoa ollenkaan. meillä on muutama maksupalvelukanava joista voi jotain katsoa jos siltä tuntuu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2016 - 10:39

Vaikka tuijottelenkin televisiota määrärällisesti todella vähän katson tästä huolimatta kaikki Suomen huutokauppakeisarin jaksot, samoin hyvät kaupat sarjan sekä niiden ohjelmien joita tähdittää Ville Haapasalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2016 - 19:36

Ville Haapasalon loma ohjelmaa olen katsonut...Samoin Peaky Blindersin klaania...Ja Game of Thronesia.Pyrin myös katsomaan luontoon ja eläimiin liittyviä ohjelmia.
Mutta television orja en varmaankaan ole.Jos on muuta tekemistä, pysyy töllö kiinni :)
Tämä viikonloppu on mennyt mökillä puita tehdessä!