Onko pariisin kello edellä, ja kuinka paljon?

Avainsanat: ranska pariisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2008 - 08:36

Standard time zone: UTC/GMT +1 hour

www.timeanddate.com/worldclock/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2008 - 14:58

Pariisin kello on ajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 15:30

verrattuna Suomen normaaliaikaan Pariisin kello (Ranskan aika) on tunnin jäljessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 15:35

Greenwichin (Lontoo) aika on kansaivälinen aika joka paikassa.Lähes kaikkia ilmiöitä voidaan verrata tavallaan samanaikaisesti.
fi.wikipedia.org/wiki/Greenwich

Lisätty: 26.11.2008 - 19:27

Eli pallohan on jaettu eri aikavyöhykkeisiin.Siksi maaimassa on yksi vertailukelpoinen aika.

Lisätty: 26.11.2008 - 23:27

Ruotsalaiset ja Ranskalaiset ovat muka meitä edellä.Ei vaan tunnin jäljessä

Lähteet:
Wikipedia kuin myös oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 19:41

Ranskassa kello on tunnin vähemmän kuin Suomessa. (voips ajatella et, kun menee Ranskaan niin on tunnin nuorempi kuin suomes ja vois vaikkapa pitää kahet synttärit molemmis mais, heh..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 08:48

ja ranskassahan ei sillä tarkalla kellonajalla ole niin kauheasti väliäkään, kello 12 - tullaan kun keretään