Mihin olette kodissanne tyytyväinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2016 - 13:41

Voi niitä on monta asiaa mihin olen tyytyväinen esim. asunnon ylin kerros on parasta sekä lasitettu parveke, se antaa kivasti lisätilaa ja toimii lisähuoneena kesäisin. Aurinko laskee länteen, niin länsiparveke on myös mukava asia, etenkin kesäiltoina istuskelu partsilla. Myös ihanat vaaleat materiaalit mm. helmenvalkoinen laminaattilattia tuo valoisuutta. Kylpyhuoneen tilavuus ja hemmetin mukavat naapurit, lisäksi asunto hyvällä rauhallisella joenvarsi alueella, kävelymatkan päästä keskustasta :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2016 - 16:13

Muutin uuteen asuntooni 6 kk sitten. Ihaninta on kun kaikki on uutta, ei ole kulumaa missään. Muutenkin asunto juuri minulle sopiva, niin kokonsa kuin sijaintinsakin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2016 - 17:32

Kun teetin taloani mietin haluanko sinne takan vai en.Onneksi tajusin sen teettää! On ollut korvaamaton sähkölaskun pienentäjä! Ja niin kaunis katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2016 - 22:24

Kodissani olen tällä hetkellä tyytyväisin olohuoneeseemme, koska pesin hiljattain olohuoneen ikkunat ja ripustin ikkunatankoihin valon läpäisevät kevätverhot.

Lähteet:
oma kokemus