Kertokaa nyt minulle, onko matkashekit yhä olemassa ? Käytetäänkö niitä yhä ?

Mä en todellakaan tiedä ja unohdin taas kysyä pankissa käydessäni.

Lisätty: 06.04.2016 - 09:32

Kiitos, janjaa ! Seuraavalle jenkkimatkalleni ottaisin mieluummin shekkejä kuin että laitan rahat tililleni ... ihan "teknisistä" syistä. Itse en ole käyttänyt shekkejä (vai onko ne nykyään sekkejä ... kirjoittamisessakin olen vanhanaikainen :) 20 vuoteen. Kysyn pankista !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 05.04.2016 - 13:57

Pallontallaajat.net palstalla( löytyy googlettamalla: Matkashekit, miten korvata saako mistään...? - Pallontallaajat.) käytiin viime helmikuun lopulla noista matkashekkien saamisesta keskutelua ja siellä kysyjälle vastattiin ettei shekkejä enää saisi Suomesta. Muuta en asiasta tiedä kun en matkashekkejä itse käytä. Suosittelenkin sinua muistamaan kysyä asiasta oman pakkkisi ja/tai jonkun matkatoimiston virkailijoilta.