Mikä on elämäsi suurin nautinto eli mistä asiasta tai mistä asioista iloitset?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 20.03.2016 - 03:48

ehkä eniten tykkään raissaamisesta jos ei oteta huomioon kaikkia terveys, perhe, työ, jne. perusjuttuja ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2016 - 06:25

Elämässä on monia kivoja asioita ja nautinoja, mutta matkustamisen suhteen parasta taitaa olla jokasyksyinen vaellusretki tuntureille, sinne olemme vuosien mittaan kutakuinkin samalla hyvällä porukalla viikoksi menneet. Matkustaminen muutenkin iso nautinto ja se suunnitteluvaihe, kun kaikki on vielä avointa on kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2016 - 12:27

Terveys on tietty ykkönen, se kun on kunnossa ja voi hyvin, niin voi nauttia kaikesta muusta. Tällä hetkellä olen erittäin kiitollinen siitä, että sain ammatin ja työn josta tykkään kovasti ja toivottavasti seuraavat vuosikymmenet pysyn terveenä, jotta voin työtä tehdä. Iloitsen myös siitä, että aloitan jälleen entisen urheiluharrastuksen, joka jäi kaikkien opiskelu- ja työkiireiden takia pariksi vuodeksi tauolle. Välillä tuntui, ettei 24 tuntia vuorokaudessa riitä kaikkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2016 - 13:02

Suurin nautintoni elämässäni on se, että saan elää iki-ihanan ukon ja yhtä mukavan pojan kansssa normaalia, tasapainoista elämää iloineen ja suruineen. Tämä saa minut iloitsemaan jokaisesta uudesta päivästä, niistäkin joihin mahtuu sujuja ja murheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2016 - 22:20

Elämä itse ! Ja tietysti koirat...Matkustaminen...