Kuinka paljon lunta teilläpäin ? Täällä yli puoli metriä.

Vaan viikon lopussa on kaikki sulanut pois..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2008 - 22:23

Seinäjoella eilen ei juurikaan.

Helsingissä tänään lunta ja kauniin valkoista.

Riikassa lunta ja loskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2008 - 21:04

Virallista tilannetta en löytänyt Lappeenrannan lentosääasemalta, mutta arvioisin 25-30cm.Toivottavasti ei sula pois sillä loskakelit ei ole oiken miellittäviä.

Lisätty: 25.11.2008 - 22:17

miellittäviä=miellyttäviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 21:11

noin 15 senttiä minkä Timppa kolasi tänne Turkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 21:28

Palasin juuri viikon reissusta ja tuohon oven eteen oli kasaantunut sellaiset vajaat parikymentä senttiä, tämä siis pääkaupunki seudulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 22:02

Meitillä täällä noin 20-30cm. Vaikee arvioida kanssa takkaa senttimäärää, kun on osittain myrskynnyt niin, että jossain vain parin sentin kerros ja toisaalla taasen 30 senttii.

Lähteet:
oma arviointi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 22:05

Parikymmentä senttiä on lunta. Tämä on Joensuun ympäristökunnan tilanne. On kummallista kun Etelä-Suomessa
on enemmän lunta nyt niinkuin valperi kertoi, tavallisesti tilanne on toisinpäin. On niillä hesalaisilla nyt riemun päivät, olis vaan joulukin valkoinen.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 00:47

Etelärannalla sellaset 10 senttiä ihan aidon näköistä lunta

Lisätty: 04.12.2008 - 08:49

meni jo (0 cm)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 07:03

Paljon. Viikonloppuna kun pyry alkoi niin vielä jatkuu, tosin rauhallisemmin, veikkaan, että ainakin puoli metriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 07:59

Riihimäellä on n.30cm. mutta eiköhän ne vielä ehdi ennen joulua sulaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 08:41

Olisko ehkä n. 20 senttiä, sulaa pois koko ajan mutta maa valkoinen. Vapaa-ajansunnollamme oli pihan ja tien ylläpitäjä joutnut tekemänä töitä sekä maanataina että eilen, siellä oli enemmän kuin kaupungissa. Pois se lumi sulaa, maa täytyy olla jäässä jotta lumi pysyy.

Lisätty: 26.11.2008 - 08:42

Asuinpaikkakunta on Helsinki ja kantakaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 14:59

Sopivasti hiihtämiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 18:30

Meilläpäin 20-30 cm ja lisää satelee. Oikein jouluinen sää, mutta lauhtuu koko ajan. Ouishan se lähtee. Liisan liukkaat vielä kokematta tältä vuodelta. Kaisan kaljamat oli jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:06

Täällä päin ei oo lumesta kuultukaan