Oletko tyytyväinen elämääsi? Ja, jollet ole, niin miksei elämäsi tyydytä sinua hyvin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 20.03.2016 - 03:54

kohtuullisessa määrin, työstä luopuisin mielelläni kunhan vain joku suostuisi maksamaan laskuni ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2016 - 06:13

Ihan tyytyväinen olooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2016 - 12:16

Erittäin tyytyväinen :) Olen opiskellut pitkän työurani jälkeen uuden ammatin ja tykkään kovasti nykyisestä työstäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2016 - 12:52

Rahaa saisi olla vähän enempi kaikenmaailman menojen hoitoon, mutta muuten olen elämääni niin tyytyväinen kuin ihanan avomiehen ja yhtä mukavan pojan kanssa elämiseen voi vain olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2016 - 22:13

No olen! Tykkään työstäni ja pitkästä lomasta.Jotain hyötyä, kun on palvellut pitkään samaa työnantajaa...Toki haluaisin matkustaa vielä enemmän,mutta minkäs teet.Nyt tyydyn mieluusti tähän.
Myös perheasiat kunnossa.Mikäs on ollessa!Menis vaan tämä paha talvi pois ja pian....