Milloin viimeksi kävit Fuengirolassa?

Avainsanat: mainettaan parempi paikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2016 - 23:18

Eipä kiinnosta ko. paikat lainkaan, joten en ole käynyt ja tuskin käynkään. Maailmassa kun on onneksi vielä paljon aitoja paikkoja mihin mennä, ei tarvitse turistirysiin tyytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2016 - 10:03

Fuengirola on minullle matkustuskohde jossa en ole käynyt koskaan. Näin siitä syystä että olen paikasta saamani informaation perusteella mieltänyt sen lomakohteeksi jossa on valtavasti suomalaisturisteja, vähän nähtävää ja järkevää ajankulua. Tälläisä paikoja olen pyrkinyt aina välttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2016 - 13:07

Olen viettänyt siellä aikaa lapsena.Silloin siellä ei montaakaan Suomalaista asunut ja paikka oli täysin toinen.Viimeisen kerran olen piipahtanut 80- luvulla,kun serkkuni asuivat siellä.
MUUTOIN olen yllä vastanneen Janjaan kanssa hyvinkin samoilla linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.03.2016 - 04:03

en ole käynyt siellä koskaan, mutta kun olen kuullut siellä olevan paljon suomalaisia, voisin lähteä sinne eläkepäiviä viettämään, varsinkin jos ei tarvitsisi veroja maksaa, ja olisi tietysti kiva jos terveydenhuollonkin maksaisi joku muu, mielellään veronmaksajat täällä suomessa ( tämä tietysti koskee vain portugalia tällä hetkellä) ;) toivottavasti myöhemmin myös espanjaa ;) ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2016 - 06:07

En ole koskaan käynyt, ei kiinnosta ja perustelut samat kuin janjaalla.