Paikka johon et enää matkustaisi ja miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 12.03.2016 - 03:28

venäjä, venäjä ja venäjä, ei tarvinne perustella. ja tietysti kaikki arabimaat, kaikki kunnia heille mutta en uskalla matkustaa maahan jossa viranomainen on mielivaltainen ja/tai lait ovat niin takapajuisia että tällaisella perussuomalaisella juntilla on riski joutua vaikeuksiin. esim. dubaissa ei saa eukkoa pussata julkisella paikalla, ainakaan kovin kiihkeästi ;) ja jos eukko sattuisi vielä olemaan mies, siitä joutuisi suoraan linnaan kulkematta lähtöruudun kautta :( piiulle, americas on aika takuuvarma aurinkokohde talvella, lähempänä moista ei ole, siellä on hyvä ruoka, edullista sangriaa ja verovapaa elektroniikka, en ole ikinä käynyt muualla kuin "turistirysissä", nuo lapin erämaat ovat ehkä liian lähellä ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2016 - 14:49

Lapsena olen viettänyt aikaa Marokossa.Ceutassa ja Tetuanissa.Nyt en enää lähtisi.Liian epävakaata Eurooppalaisesta näkökulmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2016 - 13:31

Americas Teneriffalla, kamala turistirysä, ei mitään mielenkiintoista. Saari muuten kyllä mielenkiintoinen, mutta americasissa ei ole mitään mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2016 - 06:27

Playa del Ingles, -80-luvulla kävin kerran, se riitti. Jo tuolloin melkoinen turistirysä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2016 - 13:52

Meksiko, kosken ainakaan tällä hetkellä uskalla matkustaa Meksikoon.

Lähteet:
UM:n Maksikon matkustustiedote

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2016 - 13:32

Israel, sinne en lähtisi. Ne on mun mielestä ihan vainoharhaisia turvallisuuspolitiikassaan. Menin tätini kanssa sinne ja heti kun päästiin koneesta ulos niin hirveä tivaaminen miksi olemme kaksi naista lähteneet sinne, mitä meinaamme tehdä yms.. Ja meillä oli passeissa viisumi Egyptistä missä olimme käyneet muutama vuosi takaperin, siitä he vasta riemastuivat... Jouduimme kunnon syyniin mitä olimme siellä tehneet ja miksi. Israel on koko ajan valmiudessa sotaan, sortavat itse muita maita ja kulttuureja ja Egypti pommittaa sinne vähän väliä. Kaksi kuukautta kotiinlähtömme jälkeen räjähti pommi samassa kaupungissa missä olimme. Ei kiitos toista kertaa.