Help! Ehdotuksia kummilahjaksi pienelle pojalle!

Perhe on nuori ja tuore....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2016 - 19:18

Kummilahja tulee aina sydämestä, joten lahja voi periaatteessa olla mikä vain. Ajattelen sillä tavoin, että nuori perhe tarvitsee vielä kaikenlaista, joten lahjaksi em. perheen pienokaiselle voi hankkia myös hyvin jotain tarpeellista, kuten vaikkapa pehmoisen neulepeitteen joko vauvan sänkyyn tai rattaisiin. Toinen pehmeä lahjavaihtoehto voisi olla herttainen kylpypyyhe, joka soveltuu pojalle. Ja, jos haluaa ostaa kovan lahjan, niin tämäkin sopii. Kovalla lahjalla tarkoitan esim. kaunista valokuvakehystä tai valokuva-albumia. Rannekoru tai pieni sormus sopii paremmin tytölle. Monet haluavat antaa kummilahjaksi jnkn esineen, jossa on enkeli. Toinen lapseni sai kummilahjaksi kauniin enkeliriipuksen sedän perheeltä. Em. lahja on vain vähän epäkäytännöllinen, koska koru on kultaa eikä kulta sovellu hyvin vielä pikkukoululaisenkaan korun materiaaliksi siksi, koska lapsen on vaikeata pitää arvokasta korua tallella. Onnea arvokkaaseen elämäntehtävään.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2016 - 11:01

Kun meidän poikamme aikoinaan kastettiin hän sai kummilahjakseen kauniin omalla kuvallaan varustetun kummikehyksen lisäksi hänelle avatun pankkitilin. Siihen hänen kumminsa olivat laittaneet pesämunaksi pienen summan rahaa. Tätä samaa lahjaa suosittelen sinullekkin. Sitä tiliä kartuttamalla vältytte turhien lahjojen ostolta silloin kun poika ei itse osaa jotain teiltä pyytää. Tilille vuosien saatossa kertyvät rahat poika voi sitten joskus isompana käyttää johonkin itselleen tarpeelliseen, vaikkapa ensimmäisen oman auton hankintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.03.2016 - 03:34

tilin sijasta voisi avata rahaston, siinä olisi pieni mahdollisuus että rahaston arvo nousee aikojen saatossa vaikkei sinne koko ajan rahaa syydäkkään, ja voisihan sinne sitten aina merkkipäivinä laittaa vähän lisää ;)