Minkä käytännön taidon haluaisit vielä oppia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2016 - 21:37

Haluaisin oppia vaihtamaan nykyaikaisen auton ajovalopolttimon purkamatta ensin puolta autoa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2016 - 00:04

Valmistaa sekä vispipuuroa että piimävelliä.

Lähteet:
ei ole omaa kokemusta kummankaan valmistamisesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2016 - 06:30

Haluaisin verestää matonkutomisen taidon, lapsena olen mummolassa saanut kutoa kangaspuilla ja myöhemmin talouskoulussa opeteltiin tämä homma luomisesta alkaen, nyt taidot unholassa. Tosin ei ole kangaspuitakaan, mutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2016 - 15:17

Ehdottomasti haluaisin oppia soittamaan pianoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2016 - 20:33

Osaisimpa soittaa kitaraa! Mutta nämä lyhyet nakkisormet asettaa hieman rajoituksia asialle....Musiikki keventää montaa tilaisuutta.Ja jopa yhdistää silloin, kun esim. yhteistä kieltä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.03.2016 - 03:36

girasolin linjoilla, jonkin musiikki-instrumentin soittotaito olisi hienoa (piano, saksofoni, kitara)