miksi tulee hiki lumitöitä tehdessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2008 - 00:51

hissun kissun hyvä tulee, eikä hiki häiritse

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2008 - 19:24

Ei tule sillä en tee lumitöitä. Tehköön huoltoyhtiö, siitäähän sille maksetaan.

Lisätty: 25.11.2008 - 19:52

Ehkä riehut liikaa niiden lumitöiden kanssa(tosin en tiedä hikoiletko ite).Entäpä kunto, pukeutuminen alueen suuruus.Omakotitalossa ja maaseudulla sitä lääniä usein riittää

Lisätty: 28.11.2008 - 00:28

Lumitöitä paljon tehneenä tiedän että ulkoilma ja kuntoilu on ihan hyvä asia.Alkuperäinen vastaukseni on periaatekysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 19:35

lliikunta liikunta tee hitaammin niin ei tule hiki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 19:47

Itelläni ainakin luulisin, et johtuu siitä, kun innostuu rehkimään het koht liikaa (viel toi ja toi kohta 'sileeks', jne.), varmaan sama kun muussakin urheilussa; haukkaa liian ison palan kakkua liian nopeasti....höh...

Lähteet:
oma hikarilumityökokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 19:48

lumityöt on kivoja ja jos on liikaa vaatteita päällä hiki tulee, voit ihan vähän vähentää vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 20:00

Niin lumityöt on ihan hyvää keholle ja sielulle. Ei tule hiki kun on sellainen vaatetus päällä, jos rupeaa keittämään niin voi aina tauon pitää, mennä vaikka naapuriin kaffeelle. ps. lumitöissä saa myös hyviä kirjoitusideoita jotka on kiva
illalla pistää tietokoneen muistiin. Olen mie sellaisenkin näyn nähnyt että lähinaapuri teki lumitöitä ilman paitaa kevätauringossa (miespuolinen).

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 21:32

liian iso lapio, väärä vaatetus ja turha kilpailu naapurin kanssa, siinä ne tärkeimmät hikoilun syyt ainakin minulla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 10:30

koska se on raskasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 15:00

Energia purkautuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 21:24

Liikunta, sykkeen nousu, polttaa elimistön rasvaa, tulee hikenä ulos