Miksi yksin matkustavalle asiakkaalle ei ole mitään matkahintoja tai mahdollisuuksia? Mitään vaihtoehtoja

Yksin matkustava asiakas

Avainsanat: yksinäinen sinkku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2016 - 08:28

Näin se on. Yhteen aikaan oli kesän ensimmäisille ja viimeisille viikoille harvoja hotelleja joilla lisämaksua ei ollut. Halvimmat lisämaksut ovat yleensä Turkissa.

Lisätty: 03.02.2016 - 14:02

Haeskelin netistä lisämaksuttomia matkoja, löysin Bulgariasta kesäkuun alusta kahden viikon ajalle kaksi hotellia, joissa maksua ei ole. Tarjontaa ei siis käytännössä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2016 - 11:24

Kyllä niitä on, sekä matkahintatietoja, että -mahdollisuuksia. Ainakin Apollomatkat ja Aurinkomatkat mainostavat omilla nettisivuillaan yksinmatkaaville tarkoitettuja reissuja. Näistä lisämaksuttomia ovat kylläkin useinmiten ne joiden tulee alkaa ja päättyä annettujen päivämäärien välillä, mutta kyllä niitä kuitenkin netistä (ja muualtakin) löytyy. Senkun vain haet tietoja netistä, tai soitat matkatoimistoihin ja kyselet niistä yksinmatkaaville tarkoitettujen reissujen aikatauluja, kohtetita ja hintoja lisineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2016 - 05:03

Omatoimimatka Fuengirolaan vaikka Napsun kautta, lento ja hotelli. Mm. Nuriasol on suomalaisten suosima ja ravintolaa pitää suomalainen.
Retkiä löytyy monestakin paikasta, eikä maksa maltaita.