Seuraatko Kardashianien luksuselämää AVA-kanavalla maanantaisin?

Kardashianit nettoavat ko. ohjelmasta miljoonia dollareita vuodessa per nenä.

Lisätty: 12.01.2016 - 17:11

Katsoin vartavasten ko. sarjaa eilen. Karadashiania, joka oli eilisessä jaksossa paljon näytillä, niin katsoin tarkasti. Eli on melko varmaa, että leidin takamus oli restauroitu täysin uuteen uskoon, kuten myös leidin huulet. Hiukset olivat leidillä upeat ja poven aitoudesta (joka oli paljon näytillä), niin en tiedä kertoa mitään. Kannattaa vilkaista jotain jaksoa joskus, sillä olisi kiva tietää, että mitä muut napsuttelijat ovat mieltä Karadashianeista. Sarja on hyvin suosittu Yhdysvalloissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2016 - 16:56

En ole seurannut.

Kysyjän kommentti

Ok.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2016 - 19:11

Ei voisi vähempää kiinnostaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2016 - 00:38

En ole katsonut, enkä aijo myöhemminkään katsoa jakson jaksoa Kardashianien luksuselämää sarjasta kun en tuon tyyppisistä ohjelmista pidä lainkaan eikä Liv kanavakaan kuulu suosikkeihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2016 - 05:33

Ei kiinnosta pätkääkään, en ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.01.2016 - 00:53

en seuraa, en edes tiennyt että sitä voi seurata ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2016 - 21:18

EVVK!