Teetkö Uuden Vuoden lupauksen/lupauksia vai tuntuuko lupausten antaminen vanhanaikaiselta?

En tiedä vielä tarkemmin, että annako Uuden Vuoden lupauksen tai lupauksia, mutta pian aion valaa Uuden Vuoden 2016 tinaa yhdessä lasten kanssa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2016 - 10:17

Lupaan pitää yhteyttä enemmän ystäviini ja nähdä heitä useammin.

Kysyjän kommentti

Rintin lupaus kuulostaa mukavalta, siksi Rintintinin vastaus on paras. Ystävärikasta viikonloppua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2016 - 12:49

En tehnyt vanhan 2015 vuoden vaihtuessa uudeksi 2016 vuodeksi ainuttakaan lupausta. Ajattelin jo tuolloin, että minun on parempi olla lupaamatta mitään kuin luvata jotain ja joutua myöhemmin katumaan lupaustani, tai myöntämään etten ole pystynyt pitämään lupaustani kaikista yrityksistäni huolimatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2016 - 19:44

Ei lupauksia rikottavaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.01.2016 - 01:00

en tee lupauksia, mutta kuuntelin mielenkiinnolla kun 5-vuotias tyttäreni lupasi totella aina mitä isä tai äiti sanoo, lupasi siivota huoneensa itse, lupasi olla "kiusaamatta" isää ;) lupasi olla kaivelematta nenää ja mitä kaikkea muuta olikaan, lista oli niin pitkä että varoittelin lupausten pitämisen hankaluudesta, ei kuulemma ole mitään vaikeuksia, no. tänään rikkoutuivat ensimmäiset lupaukset ainakin tottelevaisuuden ja siivouksen osalta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2016 - 11:11

Ainoa lupaus, jonka olen tehnyt ja jonka olen myös pystynyt pitämään on se, etten tee uuden vuoden lupauksia.