Aiotko lähteä katsomaan uusimman STAR WARS-elokuvan?

Uusin Star Wars-elokuva on saanut paljon hyviä arvosteluja sekä ylittänyt lukuisia katsojamäärälukuja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 27.12.2015 - 00:21

tuskin käyn katsomassa, en ole oikein vanhemmalla iällä innostunut näistä "tieteis" seikailuista, nuorempana katsoin kyllä kaikki mitä tv:stä tuli. taitaa ET. olla viimeisin jonka olen elokuvissa käynyt katsomassa (tätä genreä) ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2015 - 17:30

Meillä isäntä vierastaa leffakatsomoita siinämäärin, että harvoin käydään.Väittää, että aina kuitenkin joku sipsiä ahmiva tai karamelleja mässyttävä ihminen istuu viereen ja pilaa kokemuksen....Siksi usein odotetaan, että saadaan filmi vuokrattua tai peräti omaksi.
En usko,että kyseinen leffa tulee katsottua teatterissa asti. Uusin Bond sentään saattaa jopa tulla kysymykseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2015 - 01:50

Kyllä käyn katsomassa kunhan kiireisemmät ensin ehtii alta pois. Näin eläkeläisenä on kivan mennä päivänäytökseen, ei ole ruuhkaa. Saattaa olla että katson ensin nuo aikaisemmat 6 leffaa muistin virkistykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2015 - 07:38

En ole katsonut aikaisempiakaan sarjan elokuvia, joten tuskin tätäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2015 - 15:23

Kyllä. Olen katsonut kaikki aikaisemmatkin STAR WARSit elokuvateatterissa jotenka siellähän tämä uusinkin pitää nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2015 - 18:47

Vielä en ole ehtinyt, mutta ehdottomasti aion mennä sen katsomaan.