Onko koira ihmisen paras ystävä?

www.iltalehti.fi/fiidifi/201...4_fd.shtml
Minun mielestäni on :)
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2015 - 07:00

Kyllä on, kun vaikka tulet kotiin, niin aina koira on iloinen, eikä koskaan arvostele tai moiti sinua jostain asiasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos.Olet niin oikeassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2015 - 13:33

Ehdottomasti on, koira on ihmisen paras ystävä, se ei jätä eikä petä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2015 - 15:46

Ihmisen paras ystävä on ihminen itse. Se ei hauku, räyhää eikä tappele ihmisen itsensä kanssa, ei moiti eikä arvostele ihmisen omia tekemisiä tai tekemättä jättämisiä ei ainakkaan julisella paikalla kovaan ääneen. Kaikki omat sanomiset se uskoo ja virheet antaa anteeksi ja katuessaan jotain pyrkii unohtamaan ne mahdollisimman nopeasti. Tämän ihmisen, jonka paras ystävä on ihminen itse, paras ELÄINystävä on koira, tuo haukkuva nelijalkainen otus joka hyvin hoidettuna on omistajansa uskollinen palvelija koko elämänsä ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.12.2015 - 03:03

meidän koirat ainakin ;)