Olen siirtymässä näppäinpuhelimesta kosketusnäyttöpuhelimeen.Mitä merkkiä suosittelet "aloittelijalle" ?

Lisätty: 09.12.2015 - 18:32

Kokemuksia Samsung Galaxy A3 : sta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2015 - 16:33

Tiedän useita kännykän omistajia, jotka ovat vakuuttuneita siitä, että applen iphone on paras. Minulla oli Lumia ja en Lumiasta pitänyt. Viime vuonna sain lahjaksi Samsungin kännykän enkä vaihtaisi kännykkääni pois, mutta, jos voisin palata ostohetkeen, niin vaitsisin saman Samsungin kookkaammalla näytöllä. Puhelinostot ovat makuasioita, mutta kannattaa kysellä kännykän käyttäjien mielipiteitä, sillä markkinoiden uusin ei välttämättä ole aina paras vaihtoehto.

Lisätty: 16.12.2015 - 19:59

Minulla on Samusungin S5 mini enkä antaisi noin vain kännykkääni pois eli voin suositella ko. kännykän hankintaa ja, mikäli toivoo kännykältä myös tietokoneen ominaisuuksia, niin sitten kannattaa Samsungin kännykkä hankkia suuremmalla näytöllä ja isompi näyttö löytyy esim. S6-mallista.

Lähteet:
oma kokemus kännyköiden käytöstä

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2015 - 10:36

Itselläni käytössä Nokian Lumia, alle satasella saa helppokäyttöisen älypuhelimen ja mulle ei mitään järkyttävän hintaista 700 euron iPhonea tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2015 - 12:48

Doro ainakin mainostaa olevansa helppokäyttöinen. Omaa kokemusta tuosta ei ole.

Lähteet:
www.doro.fi/doro-liberto-825.html

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.12.2015 - 03:16

itselläni on nokian lumia 920, on pelannut 3 vuotta moitteetta, windows on tuttu useimmille, esim. äitini oppi sen kohtuudella, samoin 5-vuotias tyttäreni, lisäksi näytön lasi on niin hyvä ettei siinä ole naarmuakaan vaikka en mitään kalvoja ole ikinä edes harkinnut. langaton lataus on ihan ehdoton, laitan puhelimen yöksi "tyynylle" ja muutaman tunnin jälkeen on taas täydessä latingissa, puhelin toimii myös hanskat kädessä. ja kestää pakkasta. puhelin on pudonnut monta kertaa lattialle, ehjä ja naarmuton on edelleen, näitä saa halvalla ainakin käytettynä, en tiedä onko enää uutena myynnissä, mutta suosittelen ainakin tätä mallia ;) isäpappa osti tuon doron ja heitti vesilintua sillä, on taas onnellinen windows käyttäjä, tosin laite on nykyään microsoftin valmistama, en tiedä miten on käynyt laadulle;)