Joko bongasit itsenäisyyspäivän juhlallisuuksien kauneimman puvun tai parin presidenttilinnan juhlista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2015 - 09:21

Kiira Korpi puolisoineen olivat näyttävä ilmestys.Pidin myös Sari Sarkomaan rohkeudesta ottaa kantaa vakavaan asiaan upean puvun muodossa.Toki moni muukin puku oli upea ja loivat kauneutta kantajilleen...Ja olihan se Siltsu hävyttömän komea :) ... Niin ja laulajatar Marion pitää myös mainita.Hän näytti,että isompikin nainen saa ja VOI olla kaunis!

Kamalia luomuksia oli kyllä aika monta,mutta tökeröin taisi kyllä olla taiteilijapariskunta Penttisen ja Vepsäläisen kummalliset asut.Eivät oikein istuneet linnan juhlavaan olotilaan...Ja se Räsäsen kermakakku,vaikka kierrätyspuku olikin,oli edelleen yhtä kaamea.

Kysyjän kommentti

Girasol vastasi täsmällisesti ja, kun en itse katsonut ko. juhlia, niin on mukava saada tietää, että kiira Korpi puolisoineen loisti linnan juhlissa presidenttimme puolison lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2015 - 00:24

Edottomasti kaunein puku oli (yllätys, yllätys) presidenttimme puolisolla Jenni Haukiolla. Myös Sari Sarkomaan huutokaupattu rosanauhapuku oli hyvin kaunis samoin Sinuhe Wallinheimon puolison Kaisan ja golffari Minea Blomqvist-Kakkon puvut.
Rumimmat asut puolestaan linnanjuhlisa olivat ehdottomasti Valtteri Torikan ja
lasitaiteilija Anu Penttisen ja hänen puolisonsa Titta Vepsäläinen yllä olleet kyhäelmät sekä Maria Guzeninan kesäkolttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2015 - 18:18

Jennin puku oli kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2015 - 20:12

Jenni Haukion puku kaikkein kaunein..