Ahdistavatko hiljaiset joulun- ja uuden vuoden pyhät sinua tai osaatko ottaa rauhalliset päivät, vaikka rentoutumisen kannalta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2015 - 23:49

Saattaa ahdistaa, jos joutuu olemaan paljon pyhinä itsekseen. Juhlapyhinä toivon perhettä ympärille, muuten kun on aina enemmän yksikseen kun ei ole puolisoakaan. Nyt kun on eläkkeellä, on rauhallisia päiviä ihan riittämiin, niitä ei välttämättä juhlapäivinä halua.

Kysyjän kommentti

Rohkeasti ottamaan vain yhteyttä ihmisiin, jotka tuntuvat sydämessä kivoilta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2015 - 19:12

Ei mitään ongelmaa rentoutumiselle! Toisaalta omakotitalossa riittää puuhaa pyhälläkin....Rästitöitä voi tehdä, jos siltä tuntuu...Ei ainakaan kyllä ahdista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2015 - 11:50

Ei ahdista, on aikaa esim. lukea hyvää kirjaa samalla napostella pikku herkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2015 - 12:06

Itselläni on yli 3 viikon joululoma, teen tosin vapaaehtoisduunia sekä keikkaduunia joulun ajan. Mua ei ahdista joulunaika, kun saan päättää mitä teen, mutta yksinäisten ihmisten puolesta ahdistaa, sillä niin moni viettää joulun aivan yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2015 - 20:04

Ei todellakaan ahdista.. nautin täysin rinnoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2015 - 02:06

Ei ahdista sillä olen aina pitänyt siitä, että jouluna saan nauttia sekä kotiimme tulleiden jouluvieraiden, että kyläilypaikkoissa tapaamieni ihmisten seurasta arkea kauemmin, syödä aterioilla hitaasti ja nautiskellen ja ennenkaikkea: oikein luvan kanssa vain olla ja laiskoitella kenenkään tästä minua moittimatta.