Tuleeko sinulle joulu, vaikkei tuleva joulu olisi valkea?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2015 - 20:01

Kyllä tulee kun näkee lapsenlapset saavan lahjat ja perheen yhteiseloa.. hyvä ruoka, siis ei lunta ole pakko, mut olishan se hieno lisä..

Kysyjän kommentti

Olen Toffen kanssa samoilla linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2015 - 19:09

Kyllä vaan. En edes pidä lumesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2015 - 10:30

Kyllä, sillä joulun tunnelmaan pääseminen ei minulla ole kiinni lumesta. Se syntyy aivan muista aineksita. Mm. piparin, juolukuusen, laatikoiden ja kinkun tuoksuista, aitojen kynttilöiden liekeistä, rauhaisasta yhdessäolosta rakkaiden ihmisten kanssa ja mahdollisuudesta vain olla ja nauttia siitä ettei hetkeen ole kiire mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2015 - 11:47

Kyllä tulee, tosin lumi on kuitenkin hyvä bonus jouluiseen säähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2015 - 12:00

En ole ns. jouluihminen, joten joulu tulee ja onneksi myös menee oli lunta tai ei :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2015 - 23:53

Tottakai tulee, ei joulu ole lumesta kiinni, mutta kyllähän lumi luonnon kaunistaa.