Siirappipipari vai torttu?Lanttulaatikko vai porkkanalaatikko? Kinkku vai kalkkuna?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2015 - 13:10

Pipari Aurajuustolla, Lanttulaatikko ja Kinkku..

Kysyjän kommentti

Pipari Aurajuustolla...Siihen viikunahilloa...NAM! Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2015 - 20:16

Lipeäkalan valkokastike, keitetyt perunat ja vähän suolattua lohta, vähän porkkana- ja imellettyä perunalaatikkoa. Tietyn merkkistä glögiä (ilman alkoholia!), ja itsetehty pehmeä sydänpiparkakku ja siitä viipale. Se on jotakuinkin siinä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 01:30

Torttu jossa paljon luumuhilloa, ei kumpaakaan kysytyistä laatikoista välttämättä. Imelletty perunalaatikko ja maksalaatikko on meidän joulun laatikkoruoat. Nykyään kalkkunaa, ehkä hiukan kinkkuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 07:20

Mieluummin torttu kuin pipari. Lanttulaatikko, porkkanalaatikko ja imelletty perunalaatikko ja kerran vuodessa kinkkua, kunnon harmaasuolattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 08:31

Lanttulaatikko itse tuunattu.Torttut omenahillolla itsetehty,mihelle pipareita hän rakastaa niitä.Pikkukinkku pikkuperheelle.Tykkäisin lipeäkalasta ,mutta en laita itselleni,kun perhe ei siitä pidä,eivät ymmärrä hyvänpäälle.Kalana graavattu siika,smetanasilli itse tehty,karjalanpaisti missä on lammasta.Siskoni tekee miehelleni hedelmäkakun lähettää sen postissa,tämä on raditio.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 11:05

Näistä antamistasi vaihtoehdoista siirappipipari, lanttulaatikko ja kinkku vaikka paras jouluruoka on ehdottomasti imelletty perunalaatikko eikä muutkaan jouluiset herkut maistu pahalle, ei edes lipeäkäla jonka anoppini "livetti" vielä muutama vuosi sitten ihan itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 19:31

Torttu, porkkanalaatikko ja kalkkuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 19:55

Tietenkin joulutorttu, porkkanalaatikko & puolukkahillo ja kinkku.

Lähteet:
oma kokemus