J. Aarnio on ollut tutkintavankeudessa pari vuotta ja huomenna koittaa Aarnion suuri päivä. Pääseekö Aarnio ehdonalaiseen huomenna

Avainsanat: kaikki kotimaan uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2015 - 07:23

Varmaan taas samanlainen soutaa huopaa tapaus, otetaan kiinni ja vapautetaan.. sitä rataa mennään..

Kysyjän kommentti

Näin tässä keississä varmaan tulee tapahtumaan. Hyvin on pokka pitänyt vangitulla en muuta tiedä sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2015 - 14:00

En usko,enkä toivo, että Jari Aarnio pääsee huomenna ehdonalaiseen. Uskon ja toivon,hänen vangitsijoidensa taas kerran keksivän jonkun syyn jonka nojalla hänen pidätystään voidaan jatkaa toistaiseksi. Hyvä jos näin käy sillä tuo mies jos kuka sen ansaitsee. Onhan hän aikoinaan poliisina toimiessaan sortunut tekemään niin vakavia rikoksia, että niistä vastaaminen ei mielestäni saa tapahtua vapaalla jalalla, ei edes ehdonalaisessa vapaudessa.

Lisätty: 25.11.2015 - 15:11

Se mihin Jari Aarnion ehdonalaisuuteen päässä uskoin ja toivoin ei sitten toteutunutkaan. 14.23 Iltalehdessä julkaistun jutun mukaan käräjänoikeus määräsi hänet vapautettavaksi vaikka jonkinlainen sotkemisvaara on olemassa. Ikävää luettavaa. ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2015 - 16:55

TIETYSTI pääsee vapaaksi! Ei hän ole mitään tehnyt, vaan ne muut puhuu omiaan!Ja sitten taas joku porsaanreikä löytyy ja todetaan,että näinhän se olikin.Anteeksi vaan herra iso herra,kun olemme teitä vaivanneet.Maksamme isomman jälkeen kyllä säryistä ja kolotuksista.Julkisista kunnianloukkauksista puhumattakaan.
Ei ole eka kerta, kun rikolliset vetää poliiseja kuus nolla.Tässä tapauksessa kaikenlisäksi poliisi poliiseja... Ei tiedä itkisikö vai nauraisi.Uskottavuus mennyt.Ei tässä maassa kohta rehellisyys kannata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2015 - 06:56

Vapaus koitti Aarniolle,vankeus vie terveyden.Voi hitsi,kun antoivat matkustuskiellon,mikä vapaus se sellainen on?

Lähteet:
oma näkemys