Joulu lähestyy.Mitä olet asian eteen tehnyt?

Meillä vaihtui vasta verhot ja pesin ikkunoita....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2015 - 16:39

En ole tehnyt mitään, sillä joulua en ehdi kotona edes viettämään, joulunaika hurahtaa töissä.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2015 - 23:26

En vielä yhtikäs mitään. Vaikka joulusta pidänkin en silti jaksa, ehdi, enkä halua ryhtyä jouluvalmisteluihin jo maaliskuussa ja sen vuoksi puunata kaikki kotimme murkan kliinisen puhtaaksi, leipoa pakastimemme niin täyteen herkkuja, että niitä syödään vielä helmikuussakin, hankkia lahjoja kummin kälyn kaimallekkin ja kuuntella siinä sivussa joulumusaa niin, että vielä toukokuussakin aivoissani kilisee kilisee kulkuset. Aloitan jouluvalmisteluni vasta itsenäisyypäivän aikoihin ja silloinkin itseäni vuoden suurimman juhlan vuoksi liikoja tressaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2015 - 07:15

Enpä vielä mitään, enkä ota turhia stressejä jouluvalmisteluista myöhemminkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2015 - 08:58

En ole tehnyt yhtään joulutyötä.Jouluun on vielä aikaa,en hätäile.Kaikki on valmiina jouluksi .

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2015 - 12:39

Olen ostanut yhden joululahjan pienimmäiselleni ja odotan, että saisimme valkean joulun ja, että Syyrian sotaan muuta maailmaa vastaan löytyisi jokin muu ratkaisu kuin sotiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2015 - 18:04

Lahjoja on ostettu ja paketoitu, aikainen joululahjojen ostelu johtuu ihan pienestä palkastani, täytyy porrastaa. Joulukortteja aloin askartelemaan eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2015 - 23:59

Ajatuksen tasolla olen joulua jo askerrellut, mutta toteutukset puuttuvat vielä. Tai onhan pari lahjaa hankittu kun tulivat sopivasti "vastaan". En suuresti joulua hössötä vaikka sitä rakastankin, joulu on minulla enemmän sisälläni kuin ulkoisissa asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2015 - 19:18

Jotain jo leivottu pakkaseen ja jotain valoja tullut ikkunaan ( ei kaikki) ja joulusiivoa tullut jo osittain tehtyä hyllyihin, itse antiikki vaaseja yllin kyllin siin onkin tiskaamista ja järjestyksen vaihtoa sinne tänne.. päivittäin pikkuhiljaa lisään jouluista kotiini, en todellakaan saa niitä kerralla laitettua sitä on niin paljon..
Joulukortit jo ostettu, lahjojakin jo jonkun verran.. 1 kinkku pakkasessa toinen sellainen pitää viel hommata, suurella porukalla meillä kun joulua vietetään niin paljon saa tehdä sen eteen..
Ei siltikään stressiä pukkaa, no torstaina Gdanskiin pariks päiväks toivon et sieltä saan paljon lapsenlapsille lahjoja ostettua niitä kun on mulla 12 kpl..