Matkakohde joka ei ole vastanut odotuksiasi, ja matkakohe joka on ylittänyt odotouksesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2015 - 00:07

Marokon Agadirissa ahdisti se kaiken tyrkyttäminen ja röyhkeys. Puolassa Krakova yllätti minut kaikin tavoin positiivisesti.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi jossa osasti kertoa sekä matkakohteen joka ei ole vastannut odotuksiasi, että matkakohde joka on vatannut odotuksiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2015 - 20:04

Olin perheineni monennetta kertaa Teneriffalla El Duque- hotellissa ja pidimme hotellista, hotellin ympäristöstä ja matkasta kovin. Tapasimme matkustelleen perheen ko. hotellissa ja perhe suositteli meille hotellia Parque Cristobal, koska ko. perhe oli pettynyt El Duqueen. Seuraavalla kerralla matkustimme sitten Parque Cristobaliin ja vaikka em. hotellissa ei ollutkaan ikään kuin vikaa, niin petyimme todella, koska emme pitäneet Cristobalia niin hyvänä kuin perhe, joka ko. majoitusta oli meille lämpimästi suositellut.
Meksikossa Grand Bahia Principe hotellikompleksi Akumalissa ylitti kaikki odotuksemme, koska ko. hotellikompleksi oli paljon parempi joka tavalla kuin mitä lomamatkaltamme osasimme odottaa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2015 - 21:15

Bulgaria oli aivan persieestä :):):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2015 - 10:30

Yksikään reissu ei minulla ole sinällään mennyt aivan persielleen... Tallinnassa oli yksi hotelli joka melkein pilasi reissumme... St. Olav taisi olla nimi... Ihan kamala lafka.
Muuten olen ollut aina tyytyväinen reissuihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2015 - 10:51

Kaikki reissut ovat onnistuneet yli odotusten, eikä tule yhtäkään reissua mieleeni, jossa olisi mennyt jokin asia pieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2015 - 11:25

Egypti oli ainoa jonne en enää koskaan mene, viikon Cashier kiusasi hotellissa minua olin jo valmis keskeyttämään 2 viikon lomani. Cashier joutui töistä pois viikoksi palasi töihin takaisin lähtöaamunani..
Syy siihen että monet Egyptiläiset vihaavat Venäläisiä ja minun nimeni sattuu olemaan Katja vaikka Suomalainen olenkin..
Muut matkat onnistuneet hyvin..