Pariisissa tapahtunut useita terroristi-iskuja viime yönä. Mitä mieltä olette, että kuka em. iskujen takana on?

Iskuissa on kuollut tähän mennessä jo n. 120 ihmistä ja yli 200 on loukkaantunut. Loukkaantuneista on paljon ihmisiä kriittisessä tilassa. Ranskaan on julistettu hätätila ja maahan on estetty nyt muiden maiden kansalaisilta pääsy. Ihmiset eivät saa liikkua Pariisin kaduilla nyt, vaan ihmisiä kehoitetaan pysymään sisätiloissa.

Lisätty: 14.11.2015 - 16:20

Viimeisimmän tiedon mukaan Finnair lentää Pariisiin tauotta ja F on luvannut ilmoittaa mahd. muutoksista tekstiviestillä matkustajilleen. Ranskan presidentin antaman lausunnon mukana iskujen takana on Isis. Isis on terroristijärjestö ja perustelee tekemisensä sillä, että Ranska on puuttunut Syyrian sotaan Isisin vastaisesti.

Lisätty: 18.11.2015 - 15:02

Tähdennys kysymyksen tietoihin: Ko. iskut tehtiin pe 13.11. illalla.

Avainsanat: kaikki mahdolliset uutiskanavat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2015 - 11:10

Joku hullu ryhmittymä.Veikkaan vahvasti että kyseinen terroristijoukko tehnyt vastaavia aikaisemminkin...Ihmettelen vaan suuresti, kuinka ihmeessä ovat saaneet aseet kuljetettua niille paikoille!? Ei ole kauaa, kun vastaavaa tapahtui...Luulisi turvatoimien olleen huipussaan, mutta silti pystyneet viemään rynnäkkökivääreitä yms turmapaikoille.En käsitä.

Ja muutenkin.Tapahtumat aivan liian lähellä Suomea.Tuli vaan mieleen, että lisää vaan turvapaikanhakijoita tänne Suomeen.Siellä seassa pääsee maahan juurikin epämäärääistä Isis yms väkeä.Turvapaikanhakijoiden seassa on hyvä soluttautua minne tahansa...Toivon kuitenkin, ettei näin ole.

Kysyjän kommentti

Ko. asia on kutakuinkin tällä tavoin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2015 - 10:02

Enpä lähde arvailemaan, eiköhän tilanteen aiheuttajat ilmoittaudu pikapuoliin. Tuomittava teko olipahan takana kuka hyvänsä.