Minä olen se loikkari.Muuttaako se käsitystänne minusta?Onko jollain vastaan,että olen yhä Napsussa vai haluaako joku minut pois?

Avainsanat: mielidettä kysytään napsulaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2008 - 12:57

Hienoa että joku ajattelee omilla aivoillaan eikä puolueen. Puoluetta saa vaihtaa niin monta kertaa kuin haluaa. Mutta omaa vakaumustaan täytyy kuunnella ja toimia sen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2008 - 08:00

minä äänestäjänä olen todella pettynyt näihin sinun puolueitten vaihtoosi.Napsussa saat olla edelleenkin omien mielipiteittesi vuoksi jos niitä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 08:28

Jaa, jos politiikassa toimiva loikkaa toiseen puolueeseen, minulta se ei saa kannatusta. Koskee ihan kaikkia loikkareita ja kaikkia puolueita. En viitsi sanoa mistä tuollaisessa on kyse etupäässä, mutta sitä ei liene vaikea arvat.a.
Saako täällä harjoittaa ylipäätään politikointia "omaan piikkiin", en tiedä?

Lisätty: 25.11.2008 - 13:20

Niin... mutta jos asia ei kiinnosta vähääkään, ei silloin myöskään kysytä. Asun eri paikkakunnalla joten ei juuri tuo asia minua heilauta suuntaan eikä toiseen. En ole myöskään utelias.

Lisätty: 26.11.2008 - 08:51

En minäkään Gristalliin sanomaani erityisesti kohdistanut, yleisperiaatteet toin julki. Eihän täällä toimi mikään "parlamentti".... joten keskusteluissa voi olla mukana ja hyvässä hengessä. Poliittisen uskottavuutensa jokainen kohtaa sillä varsinaisella foorumilla.

Lisätty: 09.12.2008 - 13:29

Tuolla tavalla menetellen uskottavuus menee eikä vain poliittinen vaan ihan kaikessa. Ihmiseen ei voi luottaa koska seuraavana päivänä saattaa olla jo "toinen ääni kellossa". Muistan että ihan helsingin sanomissakin asiasta oli maininta vaalien jälkeen henkilön nimi mainittiin ja tapahtui Turussa.
Asiaan liittyy myös se ettei loikkarilla ole kanttia arvostella muita, ensin oma kohtansa hoidettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 09:26

Ainakaan minuun se ei vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2008 - 12:06

Vaikea sanoa mitä asiaa ei saa kysyä, Napsun mainoshan on kysy mitä vaan. Kieltämättä moni nyt miettii miten yleensä suhtautua ns. loikkariin, aika yleensä korjaa asian mutta siihen voi mennä hiukan enemmän mitä itse ajattelee. Silti tasa-arvo kaikille täällä Napsussa, en moiti ketään.

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 17:31

Loikkaus puolueesta toiseen, juuri vaalien jälkeen, ennen kuin edes valtuuston järjestäytymiskokousta on pidetty, on ehdottomasti väärin äänestäjiä kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 18:19

Kultaranta
Vastattu: 25.11.2008 - 17:31

Loikkaus puolueesta toiseen, juuri vaalien jälkeen, ennen kuin edes valtuuston järjestäytymiskokousta on pidetty, on ehdottomasti väärin äänestäjiä kohtaan.

--> Samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 18:54

Äänestäjänä minäkään en pidä loikkaamisista. Tuollaiset loikkaamiset kyseenalaistaa koko vaali systeemin. Loikkaamisia en hyväksy, mutta Gristalli, ihmisenä oot yhtä arvokas kuin ennenkin. Jatka vain napsutteluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 18:56

eihän napsulla ja napsulaisilla ole minun käsityksen mukaan mitään väliä miten kukin politiikan hoitelee ja jos joku loikkii niin suotakoon hänelle se ilo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 19:58

Itse vastasin Napsussa olleeseen kysymykseen: "eikö se ole epäeettistä jos henkilö vaihtaa puoluetta ennenkuin on yhtäkään kokousta pidetty. onko mielestänne silloin äänestäjiä petetty."

Siinä ei puhuttu muusta kuin henkilöstä ja puolueen vaihdosta, johon vastasin, vastaukseni oli mielipiteeni asiasta, ei mikään 'henkilökohtainen' hyökkäys ketään henk. koht. vastaan (eikä tiedossani ollut edes kenestä mahdollisesti oli edes kyse, jos tässä kysymyksessä edes ketään henkilökohtaisesti tarkoitettiinkaan?).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 00:06

No Napsussa ei ole kyselty kenenkään uskottavuuden tai luotettavuuden perään ja omantunnon asioissakin on ihan täysi vapaus vallalla. Eli tällä perusteella voit aivan hyvin jatkaa, kyllä täällä mukana on ja mukaan sopii ihan hyvin useampikin vakaamuksestaa epävarma, lähtijöitä joka junaan ja sitten vielä se aseman porukkakin.

'Loikkari' homman seuraamukset saat varmasti ihan muilla foorumeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 00:58

No jos sinä olit se anonyymi, joka kesällä kyseli Napsulaisilta, minkä puolueen ehdokkaaksi pitäisi vaaleissa mennä (ja lupasit toimia kommenttien mukaan?), niin siinä mielessä toimintasi on yhtä hassua kuin oli kysymyksesikin, ei oikein uskottavaa politiikantekoa. Mutta eihän tämä Napsuttelu edellytä mitään vakaamusta tai ohjelmaa, joten jatka vaan ihan rauhassa ainakin minun puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.11.2008 - 08:51

Törkeää äänestäjien pettämistä, eikä ajan kanssa äänestäjiltä unohdu. Turussa on vain kerran aikaisemmin käynnyt yhtä törkeä loikkaus"Kirsti Smolander" ja on varmaa, että tämäkin loikkaus muistetaan aina.

Minusta tekosi oli alinta mitä politiikko vai tehdä, tosin siinä on mukana ollut myös kokoomuslaisia.
En luota sinun kaltaiseen iohmiseen lainkaan ja edustat minulle hylkiötä ja kadulla kuka tahansa vastaantuleva on arvokkaampi kuin SINÄ!

Terveisin:perussuomalaisten äänestäjä turusta.

ps. ihanaa olisi jos muuttaisit, vaikka raisioon ensi viikolla tai vaikka tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 10:33

kohan vaan ei muutu ihmisenä, on suotavaan mennä itselleen sopivampaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 01:29

Itse ratkaiset loikkasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 00:47

Emmekö me olla Napsussa samanarvoisia ikään,sukukupuoleen,poliittiseen kantaan ym. käyttäytymiseen katsomatta.Toki jos kysytään niin siihen toivotaan myös vastauksia ja kommentteja.Älköön kukaan loukkaantuko sillä asiattomat saa poistettua helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2008 - 12:23

Temppusi oli suorastaan TÖRKEÄ!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2008 - 18:33

Maarit on antanut lausunnon, että Maria Lohela olisi ollut yhteistyökyvytön, tätä minä kyllä epäilen suuresti ja pidän väitettä puhtaasti valheena.

En jaksa edes luetella kaikkia valheita, mitä olet perussuomalaisista sanonut, mutta sen sanon, että valhe tarvitsee turvakseen aina uuden valheen ja ihminen joka joutuu tähän kierteeseen ei pysty nauttimaan rehellisestä elämästä lainkaan.

En usko, että sinulla on hyvä olla, eikä asia koskaan kansalta unohdu, vaikka kuinka uskottelisit itsellesi toisin. Halveksin sinua ja tekoasi yli kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2008 - 13:18

Loikkari, petturi, poista sivultasi viite perussuomalaisiin.
Osta itsellesi menolippu kuuhun ja pysy kans siellä.
Sekopää ämmää ei Turussa tarvita mihinkään.