Katsoitko Cheek dokumentin su 8.11. ja v:tuttiko sinua siinä tämän räppärin runsas v-alkuisten sanojen käyttö?

Iltasanomat 9.11. 10:23 ja Cheek dokumentin v-ttu sanojen määrä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2015 - 22:13

En katsonut, ei kiinnosta tyyppi tippaakaan. V-alkuisen sanan voisi jokainen jättää julkisesti lausumatta, hyvin huonoa käytöstä.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä kanssasi: v-alkuiset sanat voisi jokainen jättää sanomatta julkisesti-

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2015 - 16:01

Eikö se ole yleensä siitä puhe,mistä puute? Vai ymmärtääkö tämä poika edes naisten päälle?....
En katsonut dokumenttia.Olen kerran nähnyt kyseisen artistin livenä (olin katsomassa toista samassa konsertissa esiintyvää artistia)enkä todellakaan halua nähdä koko tyyppiä enää uudelleen.En pidä henkilöstä, enkä musiikistaan.Neste kohonnut jossakinmäärin nuppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2015 - 17:36

En katsonut, sillä Cheekin musiikista en pidä, enkä myöskään kuuntele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2015 - 18:25

Mieltymyssuhteeni Cheekiin on vaihdellut ylös ja alas. Katsoin ko. ohjelman ja alussa tuntui siltä, että jätän ohjelman katsomisen noin vartin katselun jälkeen. Jostain syystä tv oli auki ja ohjelma tuli katsottua kokonaan ja heti perään alkanut Cheekin kons. myös. Ensinnä Cheek on hyvin vaatimaton diiva enkä lopulta muistanut lainkaan koko kiroilua. Eli, vaikka aluksi kiroilu kuulosti lapsekkaalta ja sopimattomalta tähden suusta lauotuiksi ikäviksi sanoiksi, niin Cheekin reippaus ja iloinen lauluohjelmisto pelastivat illan. En ole Cheekiä koskaan nähnyt enkä kuullut livenä ja suunnittelen nyt, että lähden kuuntelemaan Cheekiä ensi vuoden puolella lähimpään kotikaupunkia olevaan jäähalliin, jossa Cheek esiintyy. :(:):)

Lähteet:
oma kokemus Cheek dokumentin katsomisesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2015 - 05:59

En katsonut, ei kuulu suosikkeihini ko. artisti. Tuo v-alkuinen sana ei kuulosta kauniilta kenenkään suusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2015 - 19:12

En katsonut, mutta olen kuullut että käyttää todella paljon v alkuisia sanoja..