Onko Torikka vienyt sydämesi? Ja, jos on, niin selvennäthän mielipidettäsi.

Lisätty: 05.11.2015 - 18:48

Valtteri on mukavannäköinen ja moni pitää myös Valtterin lauluäänestä.

Avainsanat: tuoreimmat julkkisuutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2015 - 23:22

Kyllä on vienyt, täydellisesti. Olen menossa Torikan konserttiin Musiikkitaloon 3 viikon päästä. Tuli täydestä tuntemattomuudesta tietoisuuteeni sattumalta telkun kautta ja kyllä osui ja upposi. Että voi olla miehellä ihana lauluääni. Kaikki eivät tietenkään pidä klassisesta äänestä, mutta minä tykkään.

Kysyjän kommentti

Ei ole kyllä Valtterin ulkonäössä suuria puutteita ja ehkei oopperalaulajan äänessäkään liene vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2015 - 15:41

Eipä ole sydäntäni vienyt, eikä vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2015 - 18:54

Juu.Meni ensin hetki, että kuka pirskatin Valtteri...Joku laulaja sitten vissiin..? Eipä julkimot NIIN paljoa kiinnosta....Ei vie sydäntä ei.Vaadittaisiin aika paljon enemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2015 - 20:11

Ei ole eikä koskaan tule viemäänkään sillä minulle selvisi vasta googlettamisen jälkeen kuka tuo Torikka oikein on. Sellainen henkilö jonka nimi ei ilman googletamista sano minulle mitään ei todellakkaan voi viedä sydäntäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2015 - 06:38

Tuskin vie, nimen olen kyllä jossain vaiheessa kuullut ja jonkun hänen esittämänsä laulunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.11.2015 - 00:20

enpäs tiedä torikasta mitään, mutta mistäs sen tietää vaikka sydämen veisikin ;)