Kuulutko "naamakirjaan" , tai johonkin muuhun vastaavaan? Mitä todellista hyötyä sinulle siitä on ollut? Vai ehkä haittaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2015 - 18:32

En sillä naamakirjaan kuuluminen ei ole koskaan innostanut minua tipan tippaa. Skypeen sensijaan kuulun. Jutustelen siellä aina silloin tällöin kaukana kotoani asuvan hyvän ystäväni kanssa.

Kysyjän kommentti

Kiitos !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2015 - 06:59

Kuulun naamakirjaan, en ole siitä suurta haittaa kokenut, jos ei suurta hyötyäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2015 - 10:26

Kuuluin naamakirjaan, en kuulu enää. Kyllästyin totaalisesti ja ei vaan ole mun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2015 - 18:19

En kuulu, oikeat ystävät ovat ihan jossain muualla kuin netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2015 - 19:46

Kyllä kuulun eikä em. kuulumisesta ole ollut hyötyä eikä haittaa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2015 - 15:50

Kuulun naamakirjaan,kun sieltä löytyi entisiä napsulaisia,kuulun muutaman muuhunkin ryhmään,en ole kokenut sitä haitaksi.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2015 - 17:06

Naamakirjan ja vastaavien eräs hyöty on se, että niillä voi kätevästi pitää yhteyttä maapallon toiselle puolelle muuttaneisiin ystäviin, joille olisi ehkä vähän hankala soittaa, koska heillä silloin yö, kun itsellä on päivä ja päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.11.2015 - 00:31

kuulun naamakirjaan ja twitteriin, naamakirjaan liityin siitä syystä että tytär oli japanissa ja sisko ameriikassa, lisäksi halusin löytää vaaanhoja kavereita ja muita tuttuja ja vähän kysellä että mites nykyään, ajattelin että olisi helppo katsella kuulumisia ja pitää yhteyttä, ja onhan se tietysti, aika passiivinen olen sen kanssa kuitenkin ollut, twitteriin taas liityin sen takia että halusin seurata tunnettuja henkilöitä, seurannassa on noin 30 henkilöä ja uskokaa tai älkää, niin noinkin lyhyiden kommenttien takaa paljastuu todellisia ääliöitä ja tietysti myös fiksuja kavereita, mielenkiintoista, seurattavia kannattaa vaihtaa sen mukaan kenen jutut kiinnostaa ja mikä on ajankohtaista. itse en mitään twiittaile ;)