Ostatko netistä vai käveletkö kaupaan ja ostat sieltä?Miksi näin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2015 - 07:18

Vaatteita olen ostanut netistä ,mutta kengät ostan aina kaupasta.Ihanaa sovittaa vaatetta kotona inhoan ahtaita sovituskoppeja.Rintaliivit ostan aina erikoisliikkeestä.Kodinkoneet ostamme liikkeestä ja huonekalut,astiat pyyheliinat ,vuodevaatteet,mitä kotona tarvitaan.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2015 - 21:34

Sekä että. Kaupasta, kun ostaa, niin esim. vaatteita ja kenkiä voi sovittaa ostostenteon yhteydessä ja netistä, kun hankkii em. tuotteita, niin ennalta ei sovittamista voi tehdä. Monissa nettikaupoissa on se etu, että voi pari viikkoa miettiä, että pitääkö tuotteen ja myös se etu, että yl. maksuaika on paljon pidempi kuin kaupasta ostaessa. Nettikaupassa voi tosin käydä niin, että tuotteen kuvaus/kuva ei vastaa todellisuutta ja joutuu asian näinollen palauttamaan tuotteen tai tuotteita. Ja tällaisesta palauttamisesta seuraa jnkn verran vaivannäköä. Ja, jos on kovin kiireinen, niin netistä voi vaivattomasti tilata tarvitsemansa ja tarvittaessa voi valita pikatoimituksen.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2015 - 22:26

Enimmäkseen ostan periteisistä kaupoista, koska haluan nähdä tuotteen ja koskettaa sitä ennen ostopäätöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2015 - 07:04

Vaatteet ja kengät ostan kaupasta, voi kokeilla ja näen millainen tuote on, en jaksa nettikaupan palautusrumbaa, jos tuote ei sovikaan. Kirjoja sen sijaan ostan myös nettikaupan kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2015 - 10:09

Sekä että. Ostan joko netistä, tai kaupasta sen mukaan mistä milloinkin tarvitsemiani vaateita, työkaluja, ruokia ym. helpoiten ja halvimmalla saa, sillä aina niitä ei ole taloudellisesti järkevää hakea pitkän matkan takana sijaitsevasta kaupasta. Ei vaikka kaupan valttina onkin se, että tarvitsemansa tuotteet pääsee näkemään heti, niitä voi hypistellä kämmentensä välissä, sovitella ja testeilla ennen ostopäätöksen tekoa, eikä palauttamisen vaivaa synny silloin kun jokin tuote ei vastaakkaan omia tarpeitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2015 - 10:09

Aiemmin ostin netistä vaatteet, mutta kyllästyin siihen palautusrumbaan, kun aina eivät vastanneet sitä mitä luvattiin. Nykyisin ostan melkeinpä kaiken kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2015 - 17:13

Vaatteet ostan pääsääntöisesti netistä. Kauposta ei löydy vaatteita joita suostuisin käyttämään... Sanotaanko että tyylini ei ole H&M tai Lindex.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2015 - 18:24

Ostan vaatteet ja kengät kaupasta, en jaksa sitä palautusrumbaa. Muuta tavaraa kotiin ostan kyllä netistä, nyt juuri odotan mikroa tulevaksi, en löytänyt kaupoista haluamaani joten tilasin nettikaupasta. Yritän käyttää suomalaisia nettikauppoja mikäli mahdollista, kuten suomalaisia oikeita kauppojakin, saan jäämään rahaa mahdollisimman paljon kotimaahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.11.2015 - 00:36

ostan netistä toisinaan, kovasti olen vähentänyt, tilalle on tullut kaupoissa käynti ja kirpputorit, oikeasti en tarvitse juuri mitään, joten aarrejahti kirpparilla on mielenkiintoisempaa kuin katalookin selaaminen netissä ;)